یک آمریکایی، محبوب‌ترین بسکتبالیست ایران!

«پری ‌پتی» بازهم گرگان را قهرمان کرد

گرگانی‌ها به پادشاه بسکتبال ایران با سه قهرمانی متوالی تبدیل شده‌اند و محبوبیت پری پتی در این شهر هم آنقدر بالا رفته است که شاید تا پایان دوران حرفه‌ای خود هر طور شده در این باشگاه پرطرفدار حفظ شود.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، شهر گرگان از دیرباز تاکنون به مهد بسکتبال ایران مشهور بوده و هواداران پرشور این تیم در سال‌های اخیر با حمایت بی‌نظیر از شهرداری گرگان نامی برای خود در ایران و حتی آسیا دست‌وپا کرده‌اند.

اولین قهرمانی این تیم دو سال قبل در سالن بسکتبال آزادی در حالی برابر پرافتخارترین تیم لیگ برتر بسکتبال رقم خورد که تا یک ثانیه مانده به پایان بازی، مهرام سه امتیاز پیش بود، اما پری پتی، گارد آمریکایی شهرداری گرگان با یک بازربیتر(ضربه از راه دور) استثنایی از زمین خودی باعث شد بازی به وقت اضافه برود و درنهایت این گرگانی‌ها بودند که برای اولین بار با درخشش بازیکن آمریکایی بر بام لیگ برتر ایستادند. این قهرمانی سال گذشته نیز تداوم داشت و امسال گرگانی‌ها به سد یک مدعی تازه‌وارد برخوردند.

کاله آمل که اولین بازی از سری فینال را در گرگان واگذار کرده بود، هر چه داشت در آمل برای جبران باخت بازی اول در زمین گذاشت و توانست عقب‌افتادگی امتیازی را جبران کند، اما بازهم هنر این ستاره آمریکایی شهرداری گرگان بود که خاطرات فینال دو سال قبل را زنده کرد.

پری پتی در حالی که تیمش 20 ثانیه برای برتری وقت داشت، به‌خوبی از زمان مالکیت استفاده کرد و یک بار تا پای سبد پیش رفت و پاس استثنایی او به خاطر خطای بازیکنان حریف منجر به گل نشد. تنها چند ثانیه به پایان بازی مانده بود و آملی‌ها به‌خوبی می‌دانستند که بیش از همه باید مقابل پری پتی بایستند تا بازی به وقت اضافه برود.

این گارد آمریکایی که خیلی خوب کارش را بلد است، تا چند ثانیه مانده به پایان بازی حمله نکرد و درنهایت با یک نفوذ استثنایی و با وجود دفاع دو بازیکن حریف توانست با استفاده از تخته، توپ را وارد سبد کند؛ توپی که باز هم آن پنج‌صدم ثانیه پایانی وارد سبد شد تا حریف وقتی برای جبران نداشته باشد!

حالا گرگانی‌ها به پادشاه بسکتبال ایران با سه قهرمانی متوالی تبدیل شده‌اند و محبوبیت پری پتی در این شهر هم آنقدر بالا رفته است که شاید تا پایان دوران حرفه‌ای خود هر طور شده در این باشگاه پرطرفدار حفظ شود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.