ماجرای 600 سکه جنجالی بازهم شفاف نشد!

معتمدکیا: فقط می‌دانم تاج سکه نگرفته است

مدیر رسانه تیم‌ملی درباره اینکه گفته می‌شود اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم سکه دریافت کرده‌اند، گفت: من اطلاع دارم که رئیس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، ماجرای اهدای 600 سکه از طرف ریاست‌جمهوری به تیم‌ملی ایران به عنوان هدیه چند روز قبل از اعزام به جام‌جهانی، موضوعی است که طی هفته اخیر به یکی از حواشی جنجالی فوتبال ایران تبدیل شده است. در این‌باره گفته می‌شود که به طور شفاف مشخص نیست این سکه‌ها بین چه کسانی تقسیم شده و چه افرادی آنها را دریافت کرده‌اند.

با گذشت چند روز از حواشی پیش آمده، محسن معتمدکیا، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و مدیر رسانه تیم‌ملی، در این‌باره توضیح داد. او گفت: ‌«در واقع این‌ یک رسمی است که انجام می‌دهند. نه‌تنها در تیم‌ملی فوتبال ایران بلکه در تمام تیم‌های ملی فوتبال دنیا قبل از حضور در جام‌جهانی خدمت ریاست‌جمهوری می‌رسند و ما هم در واقع این فرصت را داشتیم خدمت آقای رئیسی برسیم. آنجا پاداشی به مناسبت حضور تیم‌ملی در رقابت‌های جام‌جهانی داده شد. 5 و 10 سکه به اعضای تیم‌ملی اهدا شد. این سکه‌ها قبل از اعزام تیم‌ملی به قطر در همان اتوبوس تقسیم شد.»

او صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «سکه‌ها بین اعضای تیم‌ملی تقسیم شد. بازیکنان و تعدادی از کادر فنی 10 سکه و باقی نفرات تیم‌ملی 5 سکه دریافت کردند.»

از معتمدکیا سوال شد که به غیر از بازیکنان، دقیقا چه افرادی سکه دریافت کردند؟ او پاسخ داد: «لیست آن را در اختیار ندارم، اما تقسیم‌بندی‌‌ بود که صورت گرفت.»

مدیر رسانه تیم‌ملی درباره اینکه گفته می‌شود اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم سکه دریافت کرده‌اند، گفت: «من اطلاع دارم که رئیس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده‌اند، اما در مورد جزئیات آن اطلاعی ندارم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.