شماره ۲۸۱۰ | ۱۴۰۲ شنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا کجا هستند؟
آدمخواری و بریدن گوشت با شمشیر سامورایی

اگر اهل سفر به خارج از مرزهای ایران باشید، احتمالاً فهمیده‌اید که رستوران‌گردی یکی از تفریحات رایج در اغلب کشورهای دنیاست. بی‌شک این تفریح خوشمزه با تمهیداتی می‌تواند کمی هیجان‌انگیزتر هم بشود. چگونه؟ این مطلب را تا به آخر دنبال کنید.
غذا خوردن در لباس قاتلین زنجیره‌ای
احتمالاً غذا خوردن گروه زندانی‌ها در سالن‌های طویل و زیر نگاه نگهبانان را در فیلم‌های بسیاری دیده‌اید. حال اگر دوست ‌دارید برای شام با دوستان خود بیرون بروید و درعین‌ حال زندگی یک مجرم را نیز تجربه کنید، به رستوران زندان جزیره شیطان بروید. محیط این رستوران مثل محیط زندان‌های چین است. در این رستوران امکان دارد دست یا پای شما با زنجیر به میز بسته شود و پیشخدمت‌های رستوران لباس‌ زندانبان‌ها را به تن کرده‌اند.
صرف اعضای بدن انسان در رستوران
راجع به طعم گوشت انسان مقالات زیادی نوشته شده است که شما را به خواندن آنها در اینترنت ارجاع می‌دهیم. این فتح بابی بود برای معرفی یک رستوران در ژاپن که غذاهای خود را به شکل اعضای بدن انسان ارائه می‌کند. جالب است بدانید برای واقع‌نمایی بیشتر حتی موقع بریدن تکه‌های گوشت در این رستوران از آنها خون جاری می‌شود.
غذا خوردن زیر رگبار فحش‌های آبدار
اگر سروکله زدن با پیشخدمت‌های زبان ‌نفهم، بی‌ادب و بددهن برای شما سخت نیست به رستوران «آخرین حربه دیک» در لاس‌وگاس آمریکا بروید. فقط حواستان باشد در این رستوران ممکن است به سمت شما دستمال سفره پرت شود و پیشخدمت‌ها به شما توهین کنند.
رستورانی برای باربی‌پسندها در تایوان
رستورانی در کشور تایوان مکانی رویایی برای عاشقان عروسک باربی است. البته این رستوران از کارخانه سازنده عروسک و محصولات باربی مجوز دارد. همه جای این رستوران پوشیده از رنگ صورتی است و حتی پیشخدمت‌های آن نیز لباس باربی را می‌پوشند. اگر به کافه باربی بروید، همه چیز و همه جا پر از تصویر باربی است.
خوردن و نوشیدن در کاسه‌های توالت
خیلی از ما توانایی جویدن آدامس در سرویس بهداشتی را هم نداریم اما آیا تا به‌حال به غذا خوردن در رستورانی که ظروفی شبیه کاسه توالت دارد اندیشیده‌اید!؟ اگر به چنین جایی علاقه دارید حتماً به رستوران «توالت مدرن» در هنگ‌کنگ بروید. یادتان باشد حتی بشقاب‌های این رستوران نیز به شکل کاسه توالت است.
اسراف و حرام کردن غذا اکیداً ممنوع
رستورانی در کشور ژاپن هست که آنجا باید ظرف غذای خود را بلیسید و چیزی از غذا در بشقاب باقی نماند، در غیر این‌صورت باید جریمه بدهید. صاحبان رستوران عقیده دارند این کارشان ادای احترام به ماهیگیران ژاپنی است که مجبور هستند در شرایط بسیار سخت کار کنند تا غذا را بر سر سفره‌های آنان بیاورند.
درود به چربی خون، کلسترول و مرگ
افتخار «گریل حمله قلبی»، رستورانی در لاس وگاس، این است که ناسالم‌ترین غذاها را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در این رستوران همبرگرهایی با ١٠ هزار کالری عرضه می‌شود. مشهور است موسس این رستوران کیسه‌ای پر از خاکستر را با خود حمل می‌کند و آن خاکستر متعلق به یک مشتری است که در رستوران او به علت حمله قلبی مرده. البته شما باور نکنید!
خوردن غذا با شمشیر سامورایی و خنجر
فیلم‌های سامورایی و شمشیرزنی را دوست دارید؟ در نیویورک رستورانی وجود دارد که سامورایی‌ها و نینجاها مشتریان را هنگام غذا خوردن می‌ترسانند. خدمتکاران نه تنها غذا را با لباس‌های نینجا سرو می‌کنند، بلکه هر از گاهی روی میز شما شعبده‌بازی هم انجام می‌دهند.

 


تعداد بازدید :  99