شماره ۲۸۰۹ | ۱۴۰۲ پنج شنبه ۴ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

 ایسنا- به گفته معاون مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان، خشکسالی هیدرولوژیکی در سد کرخه همچنان پابرجا است، ورودی سد کرخه از ابتدای سال آبی تا به امروز حدود ۴۹ درصد نسبت به میانگین بلندمدت کاهش داشته است. در حال حاضر حجم کل آب ذخیره شده در سد کرخه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکعب است و حدود ۶۵۰ میلیون متر مکعب، حجم آب قابل بهره برداری از این سد است.

 تسنیم-آیین اعزام و بدرقه نخستین کاروان حجاج بیت‌الله الحرام در حج ۱۴۰۲ شامگاه سه‌شنبه ۲ خرداد در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.در مراسم اعزام اولین گروه از حجاج ایرانی به سرزمین وحی اعلام شد؛ ۱۵۰۰ پرواز از ۲۱ فرودگاه کشور عملیات اعزام ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر حجاج ایرانی صورت می‌گیرد. پایان عملیات حج امسال ۱۳ مرداد تعیین شده است.

 فارس- خرمشهر، شهر خون آزاد شد. سرانجام پس از دفاعی مخلصانه و مقاومتی جانانه خرمشهر از چنگال نیروهای بعثی آزاد شد و همچنان در بعضی از نقاط شهر آثار گلوله بر در و دیوار آن مشاهده می‌شود.

 مهر-روز گذشته  همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز برگزار شد.

 مهر- با توجه به اهمیت حفظ و مرمت آثار باستانی، کارگاه آموزشی مرمت و بازسازی آثار باستانی با عنوان «مرمت گران کوچک» ویژه دانش آموزان در محوطه مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد.

 


تعداد بازدید :  10