شماره ۲۷۳۰ | ۱۴۰۱ چهارشنبه ۵ بهمن
صفحه را ببند
تولید مستند «متروپل منهای آینده» در هلال‌احمر کلید خورد

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر از آغاز روند تولید اولین فیلم مستند بلند هلال‌احمر با محوریت حادثه «ریزش ساختمان متروپل» در شهر آبادان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ سیداشکان موسوی در تشریح این اقدام گفت: حادثه متروپل، فصلی نو در مدیریت بحران حوادث شهری و اجتماعی باز کرد و نیاز به تحلیل ابعاد رسانه‌ای، جامعه شناختی و فنی این حادثه (عملکرد هلال‌احمر از ورود به صحنه حادثه تا عملیات نجات با کمک سگ‌های جست‌وجوگر و ... تا زمان اعلام پایان عملیات متروپل)، احساس می‌شد.
وی افزود: فیلمبرداری این فیلم در آبادان کلید خورده و خروجی نهایی فیلم، اردیبهشت‌ماه 1402 در سالگرد ریزش متروپل کامل خواهد شد. این فیلم، سال آینده پس از شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی خرداد و شهریورماه و حضور در جشنواره سینما حقیقت در دی‌ماه 1402، اکران عمومی خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه این فیلم با استفاده از توان و تخصص کارشناسان داخلی هلال‌احمر تهیه و نهایی می‌شود، افزود: در تهیه مستند «منهای آینده» با کارگردانی علیرضا نطاق‌پور، از کمک‌های متخصصان این حوزه ازجمله دکتر ناصر فکوهی و دکتر معصومه نصیری در تحلیل جامعه شناختی و رسانه‌ای حادثه استفاده شده است.

 


تعداد بازدید :  20