رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری گفت: «تاکنون بیش از 944هزار درخواست مردم را ثبت و 82 درصد آن را پیگیری کردهایم.»
حجتالاسلام و المسلمین احمد صالحی در نشستی خبری با تاکید بر اینکه رئیسجمهوری در اطلاعرسانی دقیق به مردم اصرار دارند، اظهار کرد: «مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری دارای شاکله قوی از بُعد نظارت، ارزیابی و پیگیری است و فعالیت این مرکز مختص سفرهای استانی نیست، بلکه این مرکز وظیفه ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس شاخصهای کارآمدی و مردمداری را دارد.» وی ادامه داد: «بر اساس ارزیابیهای اداره کل بازرسی این مرکز، 401 مدیر ارزیابی شدهاند و کمیتهای هم 130 مدیر ناکارآمد را شناسایی کرد و آنها بر اساس فرآیندهای قانونی برکنار شدند.»