برگزاری یادبود 490 شهید امدادگر در هفته هلال

در پایان هفته هلال یادواره 490 شهید امدادگر جمعیت هلال احمر در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، در تمامی استان‌های کشور برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس در تهرانبرگزار شد ، مدیران، داوطلبان و جوانان هلال احمر در کنار خانواده شهدای امدادگر جنگ تحمیلی یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
از 490 شهید امدادگر، خانواده 25 شهید لوح قدردانی خود را در موزه دفاع مقدس تهران دریافت کردند و از دیگر خانواده‌ها نیز در جمعیت‌های هلال احمر سراسر کشور تقدیر شد.
در این مراسم علاوه بر اهدای لوح قدردانی به خانواده‌های شهدا از خانواده دکتر سید ناصر حسینی و موسی فخرآبادی پزشکان شاغل در مراکز درمانی هلال احمر که در ایام همه‌گیری کرونا به مقام شهید سلامت رسیده‌بودند؛ تقدیر شد.
از خانواده‌های 6 شهید امدادگر سازمان پزشکی حج‌وزیارت جمعیت هلال احمر در فاجعه منا که عید قربان سال 1396 در مکه مکرمه رخ داد؛ تقدیر بعمل آمد.
همچنین ۲ نفر از کارکنان بازنشسته اداره جست‌وجو اسرا و مفقودین جمعیت هلال احمر در سال‌های جنگ تحمیلی از دست رییس جمعیت هلال احمر لوح تقدیر گرفتند و از زحمات آن‌ها در جست‌وجو و تبادل اسرای جنگ قدردانی شد.
در این مراسم جانبازان سرافراز، مصطفی پرکره، محسن برزگر محمدی، حسین اسرافیلی و جواد استوار با پوشیدن لباس هلال احمر  به عضویت داوطلب این جمعیت درآمدند.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.