شماره ۲۴۵۴ | ۱۴۰۰ شنبه ۹ بهمن
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#جام_جهانی #جشنواره_فیلم_فجر

«من هنوز نمی‌فهمم برای رفتن به جام‌جهانی چرا باید خوشحال شد؟ چیزی که برنده نشدیم؟» یا «عجيبه چرا اينجورى شديم، يه زمان ايران می‌رفت جام‌جهانى تا صبحش از خوشحالى بيدار بودم...» یا «سرمربیان پرتغالی معماران بزرگین. مورینیو پروژه‌ کهکشانی‌های دو رئال مادرید رو پایه‌ریزی کرد تا به سه قهرمانی متوالی در اروپا برسه! کی‌روش هم تیم‌ملی ویرانه‌ ما رو تحویل گرفت که قبلا سه بار به جام‌جهانی رفت و تیمی ساخت که سومین حضور متوالیش خیلی زود قطعی شد. مربیان جنجالی و موفق!»  یا «ملت ایران بار دیگر مشاهده کردند که فرزندان‌شان فعل #ما_می‌توانیم را برای داشتن #ایران_قوی صرف کردند و با غیرت و همیتی مثال زدنی، در یک مسیر سخت صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی را رقم زدند.» یا «همانطور که صعود مقتدرانه و سریع به جام‌جهانی داشتیم، از همه جوانب هم #ایران_قوی  پله‌های  صعود را طی خواهد کرد.» یا «انقدر تلویزیون حالا بازی‌های تیم‌ملی سال‌های قبل پخش می‌کنه تا فیفا از جام‌جهانی محرومشون کنه.»
 «توی ایران زندگی می‌کنیم چه کار کنیم؟ جشنواره فجر رو دنبال نکنیم. تیم‌ملی رو دنبال نکنیم. سینما و فوتبال ایران رو بذاریم کنار چی میمونه واسمون؟ مجبوررریم.» یا «چقد بلیت جشنواره فجر گرونه. حالا یکیش اوکیه. ولی می‌خوای تعداد بگیری قشنگ کمر آدم می‌شکنه.» یا «تعداد فیلم‌های دفاع مقدس امسال جشنواره فجر از تعداد فیلم‌های اولین سال‌های بعد جنگ هم بیشتره.» یا «#پردیس_چارسو امسال در #جشنواره_فیلم_فجر حضور ندارد، نه به عنوان سینمای ویژه و نه سینمای مردمی. پردیس چارسو در زمان حضور مدیریت‌های قبلیش دوران اوج خودش را داشت و تبدیل به یک پاتوق خوب برای هنرمندان شده بود.» یا «یعنی یه مرررررررررد پیدا نمی‌شه به من کارت #جشنواره_فجر بده؟؟؟ مُردیم در حسرت این سال‌ها.»
یا «خوشحالم از اقبال هنرمندان در ترکیب هیأت داوران #جشنواره_فیلم_فجر چهلم. خدایا شکرت...تو را سپاس.» یا «دو ‌کارگردان سینما، یک آهنگساز، یک تهیه‌کننده، یک فیلمنامه‌نویس، یک بازیگر و یک فیلمبردار جمع داوران امسال #جشنواره_فیلم_فجر را تشکیل می‌دهند که از لحاظ وزن هنری و سابقه کاملا شناخته‌شده هستند.»


تعداد بازدید :  199