امیدهای بایدن نقش بر آب شد

کیوسک: نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های خارجی؛ 14 ژانویه 2022

بایدن روز پنجشنبه به کنگره آمریکا رفت به این امید که بتواند قانونگذاران حزب خود را نسبت به لغو «فیلیباستر» برای تصویب طرح‌های قانون انتخابات قانع کند. با مخالفت دو سناتور دموکرات به نظر می‌رسد امیدهای جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، برای اصلاحات گسترده در سیستم انتخاباتی نقش بر آب شده باشد.

نیویورک تایمز

عکس یک نیویورک تایمز بایدن را در حال خروج از کنگره آمریکا بعداز جلسه پنجشنبه نشان می‌دهد. با این تیتر: در حالی که سناتور کرستن سینما، با تغییر قاعده فیلیباستر مخالفت کرد، تلاش‌های انتخاباتی بایدن فروریخت.

بایدن روز پنجشنبه به کنگره آمریکا رفت به این امید که بتواند قانونگذاران حزب خود را نسبت به لغو «فیلیباستر» برای تصویب طرح‌های قانون انتخابات قانع کند. با مخالفت دو سناتور دموکرات به نظر می‌رسد امیدهای جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، برای اصلاحات گسترده در سیستم انتخاباتی نقش بر آب شده باشد. کِرستِن سینِما، سناتور دموکرات گفت که لغو «فیلیباستر» بیماری تفرقه که کشور ما دچار آن است را تشدید خواهد کرد.

 

واشنگتن پست

واشنگتن پست در گزارشی به مخالفت دادگاه عالی آمریکا درباره قوانین واکسیناسیون در محیط کار که توسط دولت بایدن تصویب شده ، اشاره کرده و نوشته است قضات قانون بایدن برای واکسیناسیون کارمندان را لغو کرده‌اند و صرفا به دستورالعمل‌های استثنا در حمایت از سلامت کارکنان اجازه بررسی داده‌اند.

 

وال استریت ژورنال

این روزنامه آمریکایی هم به مخالفت دادگاه با قوانین واکسن بایدن اشاره کرده است. وال استریت ژورنال همچنین در گزارشی به تهدید روسیه مبنی بر استقرار نیروهای نظامی در نزدیکی آمریکا پرداخته است. بر اساس این گزارش روسیه اعلام کرده که به عنوان یک پایگاه ویژه در موضوع مذاکرات تنش‌هایش با اوکراین، در نظر دارد نیروهای نظامی‌اش را به کوبا و ونزوئلا بفرستد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.