شماره ۲۴۰۰ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- پیرو دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور، مبنی بر تسریع تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف یا ضبط‌شده در خصوص پرونده‌های موادمخدر، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور صبح دیروز (چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰) از پارکینگ خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های موادمخدر در منطقه شهریار بازدید کرد.

تسنیم - مراسم تشییع شهید مدافع سلامت، علی جعفرنیک‌پی، کارشناس هوشبری بیمارستان فیروزگر صبح دیروز (چهارشنبه ۳آذرماه ۱۴۰۰) با حضور جمعی از کادر درمان در این بیمارستان برگزار شد. شهید علی جعفرنیک‌پی متولد سال ۱۳۶۷بوده و در راه خدمت به بیماران کرونایی و بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تسنیم - همزمان با سراسر کشور رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در کرمانشاه ، مشهد و قزوین برگزار شد.

آنا- موسیقی خیابانی در همه جای جهان به رسمیت شناخته می‌شود، هنرمندانی که ساز خود را به تنهایی یا همراه با گروه موسیقی خود به گوشه‌ای از خیابان می‌آورند، می‌خوانند. تا چند سال پیش موسیقی خیابانی برای مردم ما نوعی تکدی‌گری مدرن محسوب می‌شد، اما این هنرمندان که اغلب جوان هستند، توانستند جایگاه خود را به‌عنوان هنرمندهای خوش‌فکر مستحکم کنند. حالا کمتر خیابانی در پایتخت وجود دارد که دست‌کم هفته‌ای چند بار صدای آواز و موسیقی در آن بلند نشود، تهران این روزها بیشتر شاهد نمایش هنر موسیقی خیابانی است.


تعداد بازدید :  360