شماره ۲۳۶۸ | ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۶ مهر
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- علما و روحانیون حوزه علمیه قم ظهر دیروز ۲۵ مهرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم افغانستان در انفجار مساجد شیعیان، خواستار برخورد جامعه جهانی با عوامل این جنایت تروریستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - صیادان مازندرانی از بیستم مهرماه رسماً فعالیت صید و صیادی خود را آغاز کردند. صیادی یکی از مشاغل مهم استان مازندران است و با توجه به تکثیر و رهاسازی سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون بچه ماهی به رودخانه‌ها و دریا که برخی از این فعالیت‌ها با مشارکت تشکل‌های صیادی صورت می‌گیرد پیش‌بینی می‌شود صیادی در سال جاری رونق بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد.

ایرنا - روستای «قزلجه‌کند» در ۳۵ کیلومتری مرکز شهرستان قروه واقع شده است. پنج معدن پوکه در مناطق اطراف روستا وجود دارد و اکثر اهالی در زمینه تولید «سنگ پا» فعالیت دارند و از این طریق امرار معاش می‌کنند.

فارس - جلسه علنی شورای شهر تهران به ریاست مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با حضور اعضای شورای شهر تهران یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ در صحن علنی شورا برگزار شد.مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در صحن دیروز شورای شهر اظهار داشت: «قرار بود علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز در صحن شورا حضور یابد و شهرداران جدید مناطق به اعضای شورا و شهروندان معرفی شوند اما امروز علیرضا زاکانی شرایط جسمی خوبی نداشته و به درمانگاه منتقل شده است ان‌شاءالله در هفته آینده در خدمت ایشان خواهیم بود.»

 


تعداد بازدید :  237