شماره ۲۳۴۷ | ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۸ شهريور
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- به دنبال اعلام افزایش ظرفیت واکسیناسیون سراسری کرونا، از چهارشنبه ۲۴ شهریور مرکز مصلی بیت‌المقدس اراک برای انجام واکسیناسیون شبانه مشخص شده‌ است. با ایجاد مرکز شبانه، محدودیت تردد شبانه در اراک لغو شده ‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان- این باغ‌وحش فلزی در ایران و حتی منطقه منحصربه‌فرد است و جوانان خوش‌ذوق شهرضایی آن را با ضایعات فلزات ساخته‌اند. قطعاتی که در ساخت این حیوانات استفاده ‌شده، متفاوت است و سعی شده که از لحاظ ابعاد و آناتومی بسیار شبیه حیوان واقعی به نظر برسد تا بازدیدکنندگان بتوانند شکل واقعی جانور را تصور کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان- پروژه بازآفرینی مجموعه تاریخی مقبره الشعرا تبریز از سال ۱۳۸۳ شروع ‌شده است و قرار بود همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ و انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی افتتاح شود که این پروژه همچنان گرفتار اماواگرها و پاس‌کاری بین ارگانی است و به‌صورت نیمه‌کاره رها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- سازمان مردمی حفاظت از حیوانات و محیط‌زیست کشور در سال۱۳۹۸ و پس از کسب مجوز‌های لازم از وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط‌زیست و سازمان دامپزشکی کل کشور به‌عنوان تنها مرکز رسمی امدادونجات حیوانات در استان البرز فعالیت‌های خود را ادامه داد.


تعداد بازدید :  313