شماره ۲۲۴۷ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- چهارمبن مرحله رزمایش همدلی مومنانه فاتب، صبح سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور سردار رحیمی رئیس‌پلیس پایتخت، در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

تسنیم- مراسم رونمایی از اولین محصول تولیدشده واکسن کووایران برکت، در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صبح دیروز سه‌شنبه در شهرک صنعتی دارویی برکت برگزار شد.

ایسنا- ثبت‌نام داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از صبح سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) آغاز شد. طبق تقویم اعلام‌شده از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور، کار ثبت‌نام داوطلبان این انتخابات تا عصر ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

ایسنا- انستیتوپاستور یکی از قدیمی‌ترین موسسه‌های تولید واکسن در ایران است. تجارب مشترک بین انستیتوپاستور ایران و کوبا از گذشته وجود داشته که از جمله آن واکسن «هپاتیت ب» است. تزریق واکسن کرونای«کنژوگه » در کوبا بروی ۴۴هزار نفر با کمترین عارضه انجام شده است، فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن در یزد روی سه‌هزار داوطلب در حال تزریق است که البته از آنجا که کار دقیق علمی و مقایسه نمونه‌ای در مورد این واکسن انجام می‌گیرد، به ۲۰درصد از داوطلبان دارونما تزریق می‌شود. این داوطلبان در بازه سنی ۱۸ تا ۸۰سال هستند و به مدت دوماه تحت نظر پزشک قرار خواهند داشت و علایم آنها رصد می‌شود. یزد جزو هشت شهر کشور است.

 


تعداد بازدید :  439