کیوسک؛ 13 ‌آوریل

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، سه‌شنبه 13 آوریل 2021

مهره‌های ارشد سلطنت در انگلیس می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که ملکه پس از دست دادن شریک زندگی‌اش، به تنهایی در محافل عمومی شرکت نخواهد کرد.

 گاردین

منابع دولتی به گاردین می‌گویند که تحقیق «بی‌سابقه» از کامرون یک حمله شخصی از سوی نخست‌وزیر بوریس جانسون به رقیب سابقش تلقی نمی‌شود، مردم شایسته توضیح شفاف درباره رسوایی هستند.

دیلی‌میل

روزنامه دیلی‌میل در مورد مرگ دوک داستانی متفاوت روایت کرده و گزارش می‌دهد که مهره‌های ارشد سلطنت تصمیم گرفته‌اند دور هم جمع شوند و اطمینان حاصل کنند که ملکه پس از از دست دادن شریک زندگی‌اش، به تنهایی در محافل عمومی شرکت نخواهد کرد.

تایمز

واکنش دیوید کامرون، نخست‌وزیر سابق انگلیس به تحقیق در مورد «رسوایی» و لابی‌گری او با یک شرکت مالی داستان اصلی روزنامه تایمز است. سخنگوی کامرون به این روزنامه گفت او «از تحقیق استقبال می‌کند و از شرکت در آن خوشحال خواهد شد.»

نیویورک‌تایمز

کشته‌شدن یک سیاه‌پوست دیگر با شلیک گلوله پلیس، تیتر یک نیویورک تایمز است. پلیس ایلات مینسوتا یک مرد سیاه‌پوست را هدف گلوله قرار داده و تنش‌های عدالت اجتماعی بار دیگر در شهرهای آمریکایی بالا گرفته است. رئیس پلیس این منطقه عنوان کرده افسر پلیس که یک راننده سیاه پوست را کشته است، قصد داشته از گلوله مشقی استفاده کند، نه اسلحه واقعی.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.