شماره ۱۱۰۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حادثه برای ملی‌پوش سابق دوچرخه‌سواری|‌ محمود پراش، عضو پیشین تیم‌ملی دوچرخه‌سواری روز گذشته در یکی از خیابان‌های پایتخت دچار حادثه شد، اما خوشبختانه این اتفاق تلفات جانی نداشت و وی فقط دچار مصدومیت شد و حال عمومی‌اش نیز درحال حاضر خوب است.
نابینا شدن کمک داور توسط یک تماشاگر|‌ یک تماشاگر در لیگ فوتبال نروژ با اسپری بینایی چشم کمک داور را از او گرفت. هفته گذشته در جریان دربی کوردوبا در لیگ آرژانتین یک هوادار به قتل رسید. در آغاز این هفته نیز در اتفاق ناخوشایندی یک کمک داور چشمش را از دست داد. در جریان لیگ نروژ تماشاگری با اسپری به سمت کمک داور حمله می‌کند و به چشمانش ضربه می‌زد. شدت ضربه به‌حدی بود که کمک داور یکی از چشم‌هایش را از دست داد.
راه‌آهن در خطر کسر 3 امتیاز|  ایگور ننزیچ، دروازه‌بان سابق تیم راه‌آهن به دلیل طلب 35‌هزار دلاری خود از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود که تا 13 اسفندماه‌سال 95 فرصت داشتند این مبلغ را به وی پرداخت کنند که در صورت پرداخت نشدن این پول 3 امتیاز از راه‌آهن کسر خواهد شد. مسئولان باشگاه راه‌آهن در همین رابطه با ننزیچ توافق کردند که طی دو ماه و تا تاریخ 13 اردیبهشت این پول را بپردازند که البته تا این لحظه هنوز پول به حساب این دروازه‌بان واریز نشده است.این درحالی است که لیگ دسته اول 11 اردیبهشت به پایان خواهد رسید.
مربی صرب برای تیم‌های پایه بسکتبال|  نناد ترونیچ مربی صربستانی که اکنون در ایران به‌سر می‌برد و تیم‌های رده‌های پایه را زیر نظر دارد با فدراسیون قراردادی دو ساله ثبت کرد. محمود مشحون درباره این قرارداد گفت: «فدراسیون بسکتبال از این مربی صربستانی دعوت کرد تا برای تماشای مسابقات غرب آسیا به ایران بیاید. طی جلسه‌ای که شب گذشته با وی داشتیم مقرر شد وی هدایت تیم‌های پایه ایران ( مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان  و جوانان) را تا‌سال ۲۰۱۸ برعهده بگیرد.»


تعداد بازدید :  207