شماره ۱۱۰۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
رامین یاغی می‌شود؟
پرسپولیسی‌ها در اقدامی غیرمنتظره رضاییان را آنفالو کردند!

شهروند|‌فوتبال ایران سال‌هاست خالی از یاغی و یاغی‌گری شده است. اگرچه در سال‌های اخیر بازیکنانی از استقلال و پرسپولیس به تیم رقیب کوچ کرده‌اند اما واقعاً نمی‌توان لقب یاغی را برای این بازیکنان خرج کرد. شایعات روزهای اخیر از اتفاقی عجیب حکایت می‌کنند. اتفاقی که می‌تواند پرسر و صداترین نقل و انتقالات فوتبال ایران در سال‌های اخیر باشد. پیوستن رامین رضاییان به استقلال. مخصوصا حالا که او نزد پرسپولیسی‌ها منفور هم شده است!
آنفالو شدن رامین از طرف پرسپولیسی‌ها
اتفاقات یکی دو روز گذشته نشان داد، شوخی فرشاد احمدزاده در برنامه 90 با رامین رضاییان و نسبت دادن صفت «وصله ناجور» به او چندان هم غیرجدی نبوده است. اگرچه احمدزاده در اینستاگرام خود از رضاییان عذرخواهی کرد و مدعی شد فقط با او شوخی کرده اما رفتارهای روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها نشان می‌دهد ماجرا آنطور هم که آنها می‌گویند، نیست. بعد از این‌که برانکو به تبریک اینستاگرامی رامین رضاییان بابت قهرمانی پرسپولیس واکنش منفی نشان داد و سید جلال حسینی بدون آوردن نام او مدعی شد رامین می‌خواسته پرسپولیس را زمین بزند، مدافع سابق پرسپولیس پست تبریک خود را پاک کرد. در کمتر از یک ساعت همه بازیکنان پرسپولیس و نیمی از هواداران این تیم رامین رضاییان را در اینستاگرام آنفالو کردند. با این اتفاق مشخص می‌شود که رضاییان چه جایگاهی در پرسپولیس داشته و سایر هم‌تیمی‌هایش چه نظری درباره او داشته‌اند.
ستاره آبی می‌شود؟
اگر به حافظه فوتبالی خود رجوع کنید حتماً یادتان می‌آید که در جریان یکی از بازی‌های استقلال و راه‌آهن در سال‌های گذشته رامین رضاییان با گرفتن پیراهن فرهاد مجیدی علاقه‌اش به این بازیکن و رنگ آبی را نشان داد. ادعای مدیران استقلال درباره توافق با یک بازیکن پرسپولیسی در روزهای اخیر باعث شده شایعه استقلالی شدن رامین بیشتر از همیشه قوت بگیرد. این شایعه کافی است تا رضاییان بیشتر از قبل بین همبازیان سابق خود منفور شود و حتی هواداران استقلال را هم از خودش دلخور کند. رضاییان در 2‌سال گذشته نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته و قطعاً استقلالی‌ها به‌ویژه منصوریان از حضورش در این تیم استقبال می‌کنند. چون علاوه بر این‌که می‌توانند از توانایی‌های فنی این بازیکن بهره ببرند، با آبی پوش کردن او ضربه بزرگی به پرسپولیسی‌ها می‌زنند و ستاره‌ای بزرگ را در فصل نقل و انتقالات شکار می‌کنند. نزدیکان رامین تأیید می‌کنند که او تنها به دلیل پرسپولیسی بودن پدرش به این تیم پیوسته و حالا که از دست همبازیان سابقش حسابی دلخور است بعید نیست برای جبران رفتار آنها به استقلال بپیوندد.


تعداد بازدید :  375