شماره ۱۱۰۸ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
سخت‌پسندها از پیراهن والیبالیست‌ها هم انتقاد کردند
دفاع داورزنی از تولید داخلی

شهروند|  شنبه‌شب به همت فدراسیون والیبال مراسمی به مناسبت اهدای کاپ قهرمانی به تیم‌های اول تا سوم لیگ 95 و همچنین رونمایی از پیراهن تیم‌ملی برای ‌سال جدید برگزار شد.
اهدای جام 40 روز بعد از قهرمانی
فدراسیون والیبال تصمیم گرفت در روز پایانی لیگ‌ سال 95 برای جلوگیری از بی‌نظمی، اهدای جام قهرمانی را به مراسمی باشکوه‌تر موکول کند. این اتفاق درنهایت بعد از حدود 40 روز رخ داد و جام قهرمانی لیگ برتر والیبال شنبه‌شب به مهدی مهدوی، کاپیتان تیم‌ملی بانک سرمایه توسط محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال واگذار شد و تیم‌های برتر در لیگ بانوان و دسته اول آقایان هم جوایز خود را دریافت کردند.
رونمایی باز هم دردسرساز شد
در بخش دیگری از این مراسم از پیراهن تیم‌ملی والیبال در ‌سال 96 نیز رونمایی شد. این لباس که توسط یک شرکت داخلی طراحی شده، نسبت به گذشته تفاوت‌هایی دارد و دارای سادگی سال‌های قبلی نیست. با این حال بلافاصله بعد از برگزاری این مراسم و دست به دست شدن تصویر پیراهن تیم ملی، انتقاداتی نسبت به طرح این لباس صورت گرفت. این اتفاقات همه را به یاد رونمایی از لباس تیم‌ملی فوتبال در زمان ریاست کفاشیان و همچنین رونمایی از لباس کاروان المپیکی ایران انداخت که حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده بود، اگرچه طرح فدراسیون والیبال جای دفاع بیشتری را باقی گذاشته است. با این حال محمدرضا داورزنی از این طرح داخلی دفاع می‌کند: «با توجه به این‌که تغییراتی در لباس تیم‌ملی نداده بودیم، سعی کردیم بر تنوع و رنگ‌آمیزی و در نتیجه جذابیت آن بیفزاییم و بر کیفیت دوخت و پارچه نیز تأکید شد. به‌هرحال بچه‌ها با این لباس باید در بزرگترین میادین جهانی بازی کنند. افتخار می‌کنیم که با برند داخلی در مسابقات جهانی حاضر می‌شویم. این لباس توسط فدراسیون جهانی نیز تأیید شده است.»


تعداد بازدید :  250