شماره ۱۱۰۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
خارج از گود‌

خداحافظی‌هادی عقیلی از فوتبال|‌هادی عقیلی، مدافع سابق تیم‌ملی و تیم‌های پرسپولیس، سایپا و سپاهان که آخرین بار در لیگ پانزدهم برای سپاهانی‌ها به میدان رفته بود، به‌طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافطی کرد. عقیلی که به دلیل اختلاف با مسئولان تیم سپاهان در لیگ فعلی به میدان نرفت سال‌هاست با این تیم در میادین حضور یافت و درحالی‌که با پیشنهادات متفاوتی روبه‌رو بود درنهایت ترجیح داد آخرین پیراهنی که در زمین چمن به تن کرد همان پیراهن طلایی سپاهان باشد. او در نامه خداحافظی‌اش نوشت: «وقت آن رسیده که میخی به دیوار بکوبم و استوک‌های فوتبالم را آویزان کنم. اگرچه همیشه دوست داشتم وداعم از فوتبال با پیراهن طلائی سپاهان باشه اما باید واقع‌بین  باشم که این کار برایم مقدور نیست.»
جوانان ایران حریفان خود را شناختند| بازی‌های مقدماتی در‌سال 2017 زیر 19‌سال برگزار می‌شود و در‌سال 2018 هم شاهد برگزاری دور نهایی این بازی‌ها خواهیم بود. طبق قرعه‌کشی انجام شده جوانان ایران در گروه E با تیم‌های فلسطین، اردن و سوریه هم گروه شد تا برای دریافت جواز صعود به مصاف آنها برود. تیم‌ملی فعلی جوانان در دوره اخیر جام ملت‌ها در جمع 4 تیم نهایی حضور داشت و توانست جواز حضور در جام‌جهانی 2017 کره‌جنوبی را دریافت کند. رقابت‌هایی که اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد.
قهرمانی نوجوانان تکواندو در آسیا| نهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز چهارشنبه در قزاقستان آغاز شده بود، پس از 3 روز پیکار 246 تکواندوکار از 22 کشور، عصر دیروز به پایان رسید و تیم‌ملی تکواندو کشورمان(مجموع دختران و پسران) با کسب 13 مدال رنگارنگ بر سکوی قهرمانی قاره آسیا ایستاد. در این رقابت‌ها تیم‌ملی کشورمان با 9 مدال طلا، سه نقره و یک برنز قهرمان شد. کره‌جنوبی با 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تایلند با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان سوم را بدست آورد.
بخشش جریمه 10‌درصدی تراکتورسازان| بعد از برتری تراکتورسازان مقابل استقلال در هفته 28 لیگ برتر مدیرعامل باشگاه تبریزی به رختکن رفت و از بخشش 10‌درصدی بازیکنان این تیم خبر داد. ایوب ذوالفقاری، سرپرست تیم تراکتورسازی با تأیید این خبر گفت: «آجورلو با حضور در رختکن از بخشیده شدن آن جریمه 10‌درصدی خبر داد. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و باید باشگاه به صورت رسمی آن را اعلام کند.»


تعداد بازدید :  236