شماره ۱۱۰۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه‌کشی شد
دربی اسپانیایی و کار آسان یوونتوس

شهروند| با انجام قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا 4 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. بر این اساس رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید دربی مادرید را برگزار می‌کنند و موناکو و یوونتوس به مصاف هم می‌روند. دیدارهای رفت، سه شنبه 12 اردیبهشت و چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهند شد و دیدارهای برگشت، نوزدهم و بیستم اردیبهشت‌ماه انجام خواهند شد.
اتلتیکو به دنبال انتقام
رئال با حذف بایرن و اتلتیکو با حذف لسترسیتی پای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان گذاشته‌اند. شاگردان سیمونه سال‌های 2014 و 2016 دو فینال لیگ قهرمانان را به رئال باخته‌اند و دوست دارند انتقام سختی از همشهری خود بگیرند. قطعا هواداران اتلتیکو ترجیح می‌دادند با تیم دیگری غیراز رئال در این مرحله رو در رو شوند.البته همین انگیزه برای انتقام گرفتن می‌تواند بهترین محرک برای بازیکنان اتلتیکو باشد تا شکست‌های قبلی را مقابل رئال جبران کنند.رئال امسال در لالیگا هم از اتلتیکو موفق‌تر بوده و 4 امتیاز از این تیم گرفته است. باید دید این بار کهکشانی‌ها باز هم پیروز می‌شوند یا پسران ماتریکس به سلطه همسایه خود پایان می‌دهند؟
نبرد بانوی پیر و شاهزاده‌ها
دیگر نبرد جذاب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بین موناکو و یوونتوس برگزار می‌شود. یوونتوس با تحقیر کردن بارسلونا توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و حریف موناکویی شود که بورسیا دورتموند را حذف کرده است. موناکو و یوونتوس پیش از این یک بار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان‌ سال 2015 به مصاف هم رفته بودند که درنهایت با صعود بیانکونری‌ها همراه شد.یوونتوس که توانسته با آلگری نتایج خوبی بگیرد و به هر آنچه می‌خواهد برسد، به این امید پا به فینال لیگ قهرمانان می‌گذارد تا بتواند بعد از سال‌ها طعم حضور در فینال را بچشد.جان لوییجی بوفون، که همیشه کلید طلایی یووه است برای تکمیل افتخاراتش به مدال طلای لیگ قهرمانان نیاز دارد و امسال بهترین فرصت برای تحقق این رویا است.
قرعه کشی نیمه نهایی لیگ اروپا
همزمان با مشخص شدن تکلیف نیمه نهایی لیگ قهرمانان، دور نیمه نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا هم قرعه کشی شد که تیم‌های آژاکس آمستردام با المپیک لیون و سلتاویگو با منچستریونایتدحریف شدند. دیدارهای رفت 11 اردیبهشت  و برگشت در تاریخ 21 اردیبهشت انجام خواهند شد. برنده دیدار آژاکس و لیون در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر سولنا به‌عنوان میزبان به میدان خواهند رفت.


تعداد بازدید :  362