شماره ۱۱۰۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
رفتار غیرمنتظره کادرفنی کشتی فرنگی در قبال یک ستاره
عبدولی ناز کرد و ملی‌پوش شد!

شهروند| در حالی که قرار بود سعید عبدولی دارنده مدال برنز المپیک 2016 به‌دلیل حضور نداشتن در اردوی تیم‌ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی حضور نداشته باشد اما با تسامح کادر فنی تیم‌ملی کشتی او درنهایت تعجب به اردو اضافه شد.
ناز کردن عبدولی برای تیم ملی
بعد از المپیک به بهانه این‌که از نظر روحی شرایط خوبی ندارد فقط چند روز قبل از برگزاری جام‌جهانی به اردوی تیم‌ملی اضافه شد و اعتراضات زیادی به رفتارش را دید اما کادر فنی مخالفتی با حضور او در اردو نکرد. این بار هم در آستانه برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا او دوباره ناز کردن برای تیم‌ملی را آغاز کرده چون اطمینان دارد نازش خریدار دارد. وقتی ترکیب تیم‌ملی کشتی فرنگی برای دو رقابت مهم پیش رو اعلام شد، نام سعید عبدولی در این لیست وجود نداشت و 2 کشتی‌گیر جوان جانشین او شده بودند. با اعلام کادر فنی تیم‌ملی عبدولی گفته بود تنها حاضر است در بازی‌های همبستگی اسلامی کشتی بگیرد آن هم به شرطی که در تمرینات تیم‌ملی حاضر نشود که این موضوع با مخالفت اشکانی مواجه شد و نام او از لیست خط خورد.
ادامه دوران کشتی‌گیر سالاری
این اتفاق باعث خوشحالی بود چرا که نشان می‌داد عصر کشتی‌گیر سالاری به پایان رسیده اما فقط چند دقیقه بعد سرمربی تیم‌ملی در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی اعلام کرد:   «سعید عبدولی به اردو دعوت شده و نام وی نیز در لیست نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی قرار گرفت البته به این شرط که وی در مدت زمان باقیمانده تا این رقابت‌ها تمریناتش را به خوبی پشت سر بگذارد و از آمادگی مطلوبی برخوردار باشد.» ظاهراً اعضای شورای فنی تیم‌ملی هم مخالفتی با این تصمیم نداشتند تا عبدولی که در مسابقات جام‌جهانی هم عملکرد ضعیفی داشت بدون تمرین و حضور در اردو به مسابقات پیش روی تیم‌ملی
 اعزام شود.


تعداد بازدید :  318