شماره ۱۱۰۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
ویترین خانواده

پژو 2008 صد‌میلیون تومان
 تسنیم| ساخت داخل خودروهای جدید به مرور زمان افزایش خواهد یافت، تولید پژو 2008 با 20‌درصد ساخت داخل شروع شده و بسرعت این سهم در 3‌ سال آینده به 70‌درصد افزایش خواهد یافت. دبیر انجمن خودروسازان گفت: براساس اطلاعاتی که ما در اختیار داریم این خودرو با قیمت زیر 100‌میلیون تومان روانه بازار خواهد شد؛ البته چون 2008 رقیب داخلی و وارداتی دارد، شورای رقابت به قیمت‌گذاری این خودرو ورود نمی‌کند.
احمد نعمت‌بخش تأکید کرد شورای رقابت دست ما را در قیمت‌گذاری خودرو آزاد بگذارد، ما خودمان ملاحظه مردم را خواهیم کرد. او افزود: با توجه به تولیدات متنوعی که در کلاس‌های مختلف داریم، انتظار داریم شورای رقابت همچنان که دیگر خودروسازان را از نظام قیمت‌گذاری معاف کرده ما را هم از قیمت‌گذاری معاف کنند.

میوه ارزان و فراوان در راه
 تسنیم| معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سرمازدگی جزیی در محصولات باغی داشته‌ایم، گفت: وضع تولید میوه در سال‌جاری بسیار خوب و‌ سال ارزانی آن است. محمدعلی طهماسبی دیروز درباره وضع تولید محصولات باغی در‌ سال ‌جاری با وجود بارندگی‌های مناسب گفت: تا به‌ حال سرمازدگی گزارش نشده است و اگر سرمازدگی باشد کمتر از 30 تا 35‌درصد است و این سرمازدگی جزیی به حساب می‌آید بنابراین وضع میوه در سال‌جاری بسیار خوب و ‌سال ارزانی میوه است. طهماسبی درباره میوه‌هایی که وضع تولید مناسبی دارند، گفت: انواع میوه‌های هسته‌دار مانند گیلاس و زردآلو، میوه‌های دانه‌دار مانند سیب و گلابی، میوه‌های دانه‌ریز مانند انگور خسارتی نداشته‌اند.

برنج‌ ارزان تر پرمشتری است
 ایسنا| رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران و مواد پروتیینی از افزایش قیمت برنج خبر داد و گفت: برنج‌هایی که قیمت ارزان تر دارند، مشتری بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. سعید درخشانی درباره افزایش قیمت برنج در روزهای اخیر توضیح داد: اکنون برنج درجه یک را نمی‌توان با قیمتی کمتر از ۱۳ تا 13‌هزار و 500 تومان خریداری کرد. درخشانی عنوان کرد: البته ممکن است که بتوان برنج‌های ایرانی را با قیمت 8 تا 9‌هزار تومان هم خریداری کرد اما در هر صورت برنج درجه یک ایرانی همان قیمتی را که اشاره شد، دارد. او گفت: اکنون ارزان ترین برنجی که توزیع می‌شود، نمونه‌ای است که از سوی وزارت جهاد کشاورزی به دست اصناف می‌رسد که کیلویی 3‌هزار و 800 تومان قیمت دارد و محصول کشور هند است.


تعداد بازدید :  302