شماره ۱۱۰۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
ذره‌بين

تصادف خونین موتور با 8 تماشاگر در ارومیه
8 نفر در سانحه تصادف موتور با تماشاگران در دانشگاه ارومیه  مصدوم شدند. بر اثر سانحه برخورد موتور با تماشاگران که ساعت 11 و 29 دقیقه صبح روز جمعه، یکم اردیبهشت‌ماه در همایش موتور و موتورسواری در داخل دانشگاه ارومیه رخ داد، 8 نفر از تماشاگران و راننده موتورسیکلت مصدوم شدند. نیروهای امدادی در اسرع وقت در محل حادثه حضور یافتند و 4 نفر از مصدومان به مرکز درمانی امام‌خمینی(ره) انتقال یافتند؛ همچنین 4 نفر دیگر با خودرو شخصی به بیمارستان مراجعه کردند. حال عمومی همه مصدومان خوب است و میزان مصدومیت در دست بررسی است که پیش‌بینی می‌شود به صورت سرپایی درمان شوند.

 اهدای عضو مادر  ۶۰ ساله پس از مرگ مغزی
میزان|  اعضای بدن زن ۶۰ ساله اصفهانی که دچار مرگ مغزی شده بود، اهدا شد. مریم خلیفه سلطانی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی مرکز آموزشی درمانی الزهرای اصفهان گفت:   اعضای فاطمه زیاری 60 ساله که به سبب خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده انسان‌دوستش برای برداشت عضو از بیمارستان کاشانی به این مرکز منتقل شد. وی افزود: کبد این بیمار در این مرکز به بیمار نیازمند عضو پیوند شد.

له‌شدن مرد جوان زیر ستون بتونی 10متری
مهر|  سقوط ستون بتونی 10 متری در محل گودبرداری در منطقه شمال تهران جان کارگر جوان را گرفت. به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۸۹ و گروه امداد و نجات ۶ این سازمان را ساعت ۱5: 17 عصر روز پنجشنبه راهی خیابان شریعتی، خیابان یخچال کرد. علیرضا جهان‌بخش، افسر آماده منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی گفت: تعدادی از کارگران در محل گودبرداری به عمق ۳ متر مشغول کار و همچنین جابه‌جایی ستونی به ارتفاع ۱۰ متر بودند که ناگهان این ستون بتونی روی یک کارگر افتاد. وی افزود: متاسفانه در جریان این حادثه، این کارگر ۲۵ ساله که تبعه افغانستان بود بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد. آتش‌نشانان با حضور در محل گودبرداری، این کارگر را با برانکارد مخصوص به بیرون از گودبرداری منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند. افسر آماده منطقه ۲ آتش‌نشانی علت وقوع این حادثه را توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی ذکر کرد و گفت:   امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، مرگ این شخص را بر اثرآسیب ناشی از ماندن در زیر ستون سنگین تأیید کردند.

شهادت مأمور ناجا درعملیات تعقیب سارقان
مأمور انتظامی کلانتری 15 اهواز درحین انجام مأموریت به شهادت رسید. مأموران کلانتری 15 اهواز در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و ارتقای امنیت اجتماعی روز پنجشنبه 31 فروردین‌ماه جهت دستگیری یک سارق حرفه‌ای به یکی از نقاط اهواز عزیمت کردند. سارق به محض متوجه‌شدن  حضور مأموران، جهت رهایی از دست مأموران با خودرو اقدام به فرار کرد که با رشادت و ایستادگی مأموران وظیفه‌شناس روبه‌رو می‌شود و برای فرار با خودرو اقدام به زیرگرفتن «ستوان سوم سعید طرفی» می‌کند. این مأمور وظیفه‌شناس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی به شهادت رسید. سارق که تمام تلاش خود را جهت رهایی از دست قانون انجام داده بود، با سرعت عمل پلیس مواجه و توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

جزییات تیراندازی در پلدشت
داماد جوان خانواده همسر خود را به گلوله بست
شهروند|‌ اختلاف خانوادگی سبب شد تا داماد خانواده با اسلحه شکاری درپلدشت زن و خانواده همسرش را به گلوله ببندد. سرهنگ میرشفیعی رئیس پلیس شهرستان پلدشت درخصوص این موضوع گفت: پیرو تماس با مرکز پلیس 110 مبنی بر وقوع تیراندازی درشهر پلدشت سریعا عوامل پلیس آگاهی شهرستان درمحل حاضر در بررسی موضوع مشخص می‌شود داماد خانواده به جهت اختلاف خانوادگی با استفاده از اسلحه شکاری به سوی زن و مادرزن و پدرزن خود تیراندازی و ازمحل متواری شده است، عوامل مستقر درمحل سریعا مصدومان حادثه تیراندازی را به یکی از بیمارستان‌های شهرستان مجاور اعزام می‌کنند و در ادامه اقدامات پلیسی جهت دستگیری متهم در دستور کار قرار می‌گیرد و درنهایت تیرانداز دستگیر می‌شود.

تریلی 13 خودرو را در دماوند زیر کرد
 برخورد تریلی با بیش از ۱۳ خودرو، 3 مجروح برجای گذاشت. این تریلی درساعت ۱5: 13 روز پنجشنبهبه علت نقص فنی درسیستم ترمز ابتدا درمنطقه چناران با چهار خودرو برخورد کرد. سپس در ادامه مسیر بالاتر از نیروی انتظامی دماوند به بیش از ۱۳ خودرو برخورد کرده و 3 مجروح برجای گذاشت.

 


تعداد بازدید :  305