شماره ۱۰۹۰ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
تا انتخابات

حمید رسایی در انتخابات میان دوره‌ای اصفهان ردصلاحیت شد
ایلنا|  هیأت اجرایی حوزه انتخابیه اصفهان، صلاحیت حمید رسایی را رد کرد. یک منبع آگاه به ایلنا گفته است: هیأت اجرایی اولین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه، حجت‌الاسلام حمید رسایی را ردصلاحیت کرد.

معاون رئیس جمهوری: تجربه نشان داده که دولت‌ها دودوره‌ای هستند
ایسنا|  معاون حقوقی رئیس‌جمهوری ضمن ارایه تحلیل از شرایط پیش روی رئیس دولت یازدهم در انتخابات 96 درباره برخی اظهارات نسبت به یک دوره‌ای شدن دولت حسن روحانی گفت که با شناختی که از جامعه دارد معتقد است که روحانی در مرحله نخست انتخابات 96 با رأی خوب پیشگام خواهد شد. مجید انصاری همچنین گفته است: از ماه‌های اول روی کار آمدن آقای روحانی و زمانی که برجام آغاز شد مخالفان برجام می‌گفتند که دولت آقای روحانی یک دوره‌ای است و درواقع آرزوی قلبی خود را در قالب تفسیر و تحلیل مطرح می‌کردند. این درحالی است که تجربه نشان داده است که دولت‌ها در ایران همواره دو دوره‌ای بوده‌اند و مردم نیز این‌گونه می‌پسندند.

ضرغامی رسماً نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری ۹۶ اعلام کرد
مهر|  رئیس اسبق سازمان صداوسیما، رسما حضور خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ اعلام کرد. سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی و عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، رسما نامزدی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اعلام و بر پایبندی به تصمیم جمعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

ردصلاحیت 33نفر و انصراف 18 نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس
ایرنا|  معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ثبت‌نام 287 نفر در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: هیات‌های اجرایی با توجه به استعلام از مراکز چهارگانه، از مجموع این افراد، صلاحیت 33 نفر را رد کردند و 18نفر دیگر نیر انصراف دادند. علی‌اصغر احمدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیأت‌های اجرایی به استناد بندهای پیش‌بینی شده قید می‌کنند که ردصلاحیت‌ها مصداق کدام جرم است.


تعداد بازدید :  1237