شماره ۱۰۷۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌

تراکتور همچنان سایه پرسپولیس| تیم تراکتورسازی در دیدار معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر روز گذشته مقابل سیاه‌جامگان مشهد قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این بازی تراکتور ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه دو بار دروازه حریف مشهدی را باز کرد تا فاصله امتیازی در صدر جدول با پرسپولیس را بار دیگر به 6 امتیاز برساند و همچنان به قهرمانی در لیگ برتر مدعی بماند. تراکتور با این پیروزی توانست طلسم نبردن خودش در شهر مشهد را در تاریخ لیگ برتر بشکند و جمع امتیازات خود  تا اینجای لیگ را به 44 امتیاز برساند.
دو مدال نقره جهانی در اسکیت| رقابت‌های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی بنگلادش در شرایطی به پایان رسید که تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در دیدار فینال با قبول شکست برابر هند به مدال نقره و عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات بسنده کردند. تیم‌ملی مردان ایران در شرایطی که تا آخرین دقایق بازی از هند پیش بود در پایان با نتیجه 8 بر 7 بازی را واگذار کرد و به مدال نقره جهان رضایت داد. تیم‌ملی اسکیت رول بال بانوان ایران نیز در بازی فینال با نتیجه 6 بر 4 نتیجه را به تیم هند واگذار کرد.
تغییرات اجباری در کمیته بین‌الملل فوتبال| پس از ماجراهای مربوط به محرومیت دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی از نقل و انتقالات، مهدی تاج در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال تغییراتی رخ خواهد داد. با توجه به بررسی‌های فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی که سابقه کار در کمیته‌های بین‌الملل فدراسیون فوتبال (در دوران کمیته انتقالی) را دارد، به‌عنوان سرپرست دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال معرفی شد. ضمنا امید جمالی دبیر کمیته بین‌الملل باقی خواهد ماند. بر این اساس به نظر می‌رسد فردی که تاج درباره اخراجش صحبت کرد، محمدرضا کسرایی بود.
امضای تفاهمنامه میان فوتبال ایران و رومانی| رضوان بورلانئو، رئیس فدراسیون فوتبال رومانی روز پنجشنبه به ایران سفری یک‌روزه داشت و دیدار او با مهدی تاج منتهی به امضای تفاهمنامه میان فوتبال ایران و رومانی شد. تاج پس از امضای تفاهمنامه با رئیس فدراسیون رومانی اظهار داشت: «مشترکات زیادی با رومانی داریم و تفاهمات را با شرایطی امضا می‌کنیم. با ارمنستان هم تفاهمنامه امضا کردیم که استفاده از تیم‌های ملی آن‌جا و کمپ‌های تیم‌ملی را داشته باشیم. امیدواریم تیم‌ملی رومانی را هم در تهران داشته باشیم و تیم‌های ملی ایران در همه رده‌ها به رومانی بروند.»


تعداد بازدید :  200