شماره ۱۰۷۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
پاپاراتزی

تاج، تنها ایرانی عضو کمیته‌های فیفا
با توجه به تغییرات جدیدی که پس از حضور اینفانتینو در فیفا رخ داده است،  دو ایرانی در فیفا کرسی‌هایشان را از دست دادند تا فقط یک ایرانی عضو کمیته مسابقات فیفا باشد. همان‌طور که قبلا هم اعلام شده، مهدی تاج رئیس کنونی فدراسیون فوتبال عضو کمیته مسابقات فیفا شده است. این درحالی است که علی کفاشیان درکمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فیفا عضو بود اما با ادغام این کمیته درکمیته مسابقات علی کفاشیان، عملا از کمیته مسابقات کنار گذاشته شد تا مهدی تاج جای او را در کمیته مسابقات فیفا بگیرد. یک ایرانی دیگر به نام حامد اصفا در کمیته تعیین وضع بازیکنان فیفا بود که در تغییرات جدید او هم کنار گذاشته شد و بازیکن سابق فوتبال عربستان به نام سامی الجابر به جای او دراین کمیته عضو شود.

تقابل سردار و زلاتان در اولدترافورد
با بسته‌شدن پرونده بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، دیروز قرعه‌کشی دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی تورنمنت درجه دوم یوفا در مقر یوفا درشهر نیون سوییس برگزار شد که براساس آن در مهم‌ترین بازی این مرحله تیم فوتبال روستوف روسیه که سردار آزمون را درترکیب خود دارد، اکنون منچستریونایتد را روبه‌روی خود می‌بیند و باید دید ستاره ایرانی چه عملکردی مقابل خوزه مورینیو و هم‌تیمی‌های زلاتان ابراهیموویچ از خود به جای خواهد گذاشت. سردار آزمون بارها در گفت‌وگوهایش با اشاره به سبک بازی مهاجم سوئدی منچستریونایتد از علاقه‌اش به زلاتان ابراهیموویچ گفته بود و حالا با او تقابل خواهد داشت. در دیگر بازی مهم، المپیاکوس با کریم انصاری‌فرد به مصاف بشیکتاش ترکیه می‌رود.

دایی در کنکور دکترا شرکت کرد
علی دایی همواره درفوتبال ایران یک الگو بوده است؛ او نه فقط به خاطر افتخارات دوران فوتبالی که به خاطر علاقه‌اش به تحصیل و سطح بالای سواد مورد توجه قرار گرفته است. دایی که مدرک فوق‌لیسانس متالوژی را اخیرا دریافت کرده، همچنان قصد ادامه تحصیل دارد تا درکنار فعالیت‌های فوتبالی بار علمی خود را نیز بالا ببرد. سرمربی کنونی نفت تهران صبح روز گذشته در کنکور دکترای نیمه متمرکز رشته علوم اجتماعی شرکت کرد تا دانشجوی مقطع دکترا شود. این حس آقای گل فوتبال جهان برای ادامه تحصیل و بالابردن سطح دانش خود ستودنی است؛ آن هم درشرایطی که معمولا فوتبالیست‌ها از تحصیل فرار می‌کنند. این درحالی است که دایی درهفته‌های گذشته به خاطر رفتار عجیبش در زمین مسابقه مورد انتقاد قرار گرفته بود.

قلعه‌نوعی، معلولان را سرذوق آورد
امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم تراکتورسازی عصر روز پنجشنبه درحاشیه اردوی تیمش درمشهد در آسایشگاه معلولان شهید فیاض‌بخش حاضر شد.‌ حضور قلعه‌نوعی در این آسایشگاه موجی از شادی و شعف را برای مددجویان به ارمغان آورد.

 


تعداد بازدید :  235