شماره ۱۰۷۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
دعوای قضائی بر سر فیلم «اسکورسیزی»

به نظر می‌رسد «مرد ایرلندی» فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» کارگردان سرشناس کمی دچار مشکل شده است؛‌ «STX» که قرار بود پخش این فیلم را برعهده بگیرد، علیه تهیه‌کننده مکزیکی اثر شکایت کرده است.
جریان از این قرار است که «STX»‌سال گذشته حق پخش «مرد ایرلندی» را درکشورهای غیرآمریکایی به دست آورده بود، اما حالا از اعطای این امتیاز به سرویس پخش آنلاین «نت‌فلیکس» خبر رسیده است.   درهمین حین، بودجه 0‌01 میلیون دلاری فیلم «مرد ایرلندی» ناگهان به 5‌21میلیون دلار افزایش پیدا کرد. به گفته برخی منابع، این افزایش بودجه به خاطر کار سنگین جلوه‌های ویژه که برای جوان‌تر نشان‌دادن چهره «دنیرو» درفیلم لازم بوده، صورت گرفته است. «STX» بیانیه‌ خود را دراین مورد ازطریق یک سخنگو اعلام کرده و نوشته است:«STX»  براساس سیاست‌های خود، از هرگونه اظهارنظر درباره شایعه‌ها و مسائل مربوط به دعوی قضائی خودداری می‌کند. با این حال، اعلام شده این شرکت قصد دارد از طریق قضائی خواستار حقوق خود شود.
جریان این شکایت‌ها درحالی پیش می‌رود که کارگردان «گاو خشمگین»‌ سه روز پیش برای بزرگداشت یک عمر فعالیت هنری‌اش ازسوی بنیاد فیلم بریتانیا در لندن حاضر شد و درباره مزایای دیدن فیلم درسینما صحبت کرد: «مشکل تماشای فیلم بیرون از سینما، چیزهایی است که بیرون قاب نمایشگر وجود دارند و حواس شما را پرت می‌کنند. اکنون شما می‌توانید فیلم را روی آی‌پد تماشا کنید. می‌توانید به اتاق خود بروید و در را ببندید و صفحه نمایش آن را به صورتتان نزدیک کنید اما در هرصورت نگاهتان به چیزی خواهد افتاد، حتی تماشای فیلم در تلویزیون‌های بزرگ درخانه نیز همین مشکل را دارد و هنوز بسیاری چیزها وجود دارد که درتماشای فیلم خلل به وجود آورد. ممکن است زنگ تلفن به صدا درآید یا کسی به دیدن شما بیاید. به ‌هرحال، این بهترین راه برای تماشای فیلم نیست.»


تعداد بازدید :  251