شماره ۱۰۷۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
ذره‌بين

3 حادثه اتوبوس در كمتر از ٢٤ ساعت
شهروند| سه حادثه برای سه اتوبوس، در عرض 24 ساعت 17 زخمی برجای گذاشت.
سرهنگ وهاب‌زاده جانشين رئيس پليس راه راهور ناجا، درباره این سه حادثه اتوبوس گفت: «حوالی ساعت ١:٣٧ بامداد جمعه در كيلومتر ٣٠ محور دامغان - شاهرود يك اتوبوس ولوو با ٣٨ سرنشين از جاده خارج شد. این اتوبوس كه از تهران به سمت مشهد در حال حركت بود، به علت عدم توجه به جلو راننده رخ داد. در این حادثه ١٢ نفر مجروح شدند. همچنین در حادثه ديگری كه حوالی ساعت ١٣ پنجشنبه در كیلومتر ٤٠ محور سمنان - دامغان رخ داد، بر اثر برخورد اتوبوس ولوو با پرايد و كاميون كشنده اويكو، ٣ نفر كه سرنشينان پرايد بودند، مجروح شدند.»
به گفته جانشين رئيس پليس راه راهور ناجا حادثه سواری پرايد به دليل تغيير مسير ناگهانی رخ داده است.
وی ادامه داد: «همچنین حوالی ساعت ٢:10 بامداد پنجشنبه در كيلومتر ٧ محور هراز محدوده پارك جنگلی آمل، يك اتوبوس ولوو ديگر با شیء ثابت برخورد كرد كه در اين حادثه ٢ نفر مجروح شدند.»
به گفته جانشين رئيس پليس راه راهور ناجا برابر نظر كارشناسان پليس راه استان مازندران خستگی و خواب آلودگی راننده علت اين حادثه بوده است.

کشف جسد مجهول‌الهویه از آب‌های مرزی ایران
باشگاه خبرنگاران| ماموران هنگ مرزی در کنترل نوار مرزی جسد مجهول‌الهویه‌ای را کشف کردند.
سرهنگ دوم شیرزاد حاجی‌زاده، فرمانده هنگ مرزی پلدشت گفت: «ماموران هنگ مرزی پلدشت عصر پنجشنبه در کنترل نوار مرزی پلدشت جسد مجهول‌الهویه‌ای را از رودخانه ارس کشف کردند. طبق بررسی‌های اولیه و شرایط جسد احتمال می‌رود این جسد متعلق به کشور‌های همجوار باشد.»
فرمانده هنگ مرزی پلدشت با اشاره به وجود علایم درگیری مقتول با قاتل ادامه داد: «جسد با هماهنگی مقامات قضائی برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده ‌شد.»

مصدومیت دو کارتن‌خواب بر اثر ریزش یک خانه
شهروند| در پی ریزش یک خانه متروکه در مشهد دو کارتن‌خواب مصدوم شدند.
محمد اکبری، افسرنگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: «در این حادثه که روز پنجشنبه در منطقه اسماعیل‌آباد در شرق مشهد روی داد، یک خانه متروکه 40 متری فرو ریخت که دو مرد 39 و 50 ساله که هنگام ریزش آوار در خانه پناه گرفته بودند، زیر آوار محبوس و زخمی شدند. مصدومان پس از عملیات آواربرداری و رهاسازی از زیر آوار، برای دریافت خدمات درمانی به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل داده شدند. کارتن‌خواب 50 ساله در معاینات اولیه هیچ‌گونه علایم حیاتی نداشت، اما امدادگران اورژانس وی را با امید به برگشت به زندگی بلافاصله به همراه دیگر مصدوم حادثه که دچار جراحات سطحی شده بود، به بیمارستان منتقل کردند. براساس بررسی‌های اولیه بارندگی‌های اخیر و قدیمی‌بودن منزل متروکه منجر به بروز این حادثه شده بود.»

سارقان صرافی خیابان فردوسی دستگیر شدند
شهروند| مخفیگاه سارقان مسلح یک صرافی در غرب استان تهران با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان مرد صراف را با شلیک گلوله مجروح کرده بودند.
براساس اطلاعات اولیه این افراد در مخفیگاهی در شهریار حضور داشتند که با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده و دستگیر شدند.
این سه سارق مسلح هفته گذشته با یک خودروی پراید وارد یکی از صرافی‌های محدوده فردوسی شدند و اقدام به شلیک تیر هوایی با یک قبضه سلاح کلاشینکف کردند. این افراد پس از تهدید صاحب صرافی به پای وی تیری شلیک کردند.
گزارش‌های اولیه حکایت از آن داشت که سارقان حدود 70‌میلیون تومان ارز خارجی را از این صرافی سرقت کرده‌اند.
گفته می‌شود قرار است به‌زودی صحنه این سرقت مسلحانه در محل حادثه با حضور برخی مقامات انتظامی تهران بازسازی شود.


تعداد بازدید :  180