شماره ۱۰۷۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
معلم سراوانی در خانه‌اش به رگبار بسته شد
هنوز عاملان این تیراندازی دستگیر نشده‌اند

شهروند| معلم سراوانی پنجشنبه شب گذشته از سوی افرادی ناشناس به رگبار بسته شد. از آنجا که این معلم به همراه همسرش، در خانه خودش هدف تیراندازی قرار گرفته بود، مأموران احتمال می‌دهند که او قربانی یک سناریوی سرقت شده باشد.
نیمه‌‌شب پنجشنبه افراد مسلح ناشناس در شهر گشت شهرستان سراوان وارد خانه یک معلم شدند و اقدام به تیراندازی کردند. تیرها به قسمت ران پای ایوب حسین‌زهی معلم سراوانی و زانوی همسر وی اصابت کرد. بعد از این اقدام افراد مسلح در ادامه دست و پاهای این زن و شوهر را بستند و لپ‌تاپ، طلاها، پول‌ها و خودروی پژوی آنها را به سرقت بردند. این افراد مسلح که به نظر سارق می‌آیند، پس از بیرون آمدن از خانه این معلم، تلفن‌ را قطع کرده و موبایل‌ها را نیز با خود برده، در را از بیرون قفل کردند تا کسی نتواند به آنها کمک کند. بامداد روز جمعه بود که فرزند آنها از خانه مادربزرگش به خانه بازگشت و متوجه شد که در از بیرون قفل است. او همسایه‌ها را صدا کرد و آنها در خانه را شکسته و وارد منزل شدند. آنجا بود که آنها متوجه شدند این معلم بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داده و همسر وی نیز حال مساعدی ندارد. بعد از آن بلافاصله مأموران پلیس در جریان این ماجرا قرار گرفتند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. با حضور پلیس و انجام تحقیقات نخست، تیمی از مأموران مسئول رسیدگی به این پرونده و دستگیری عاملان این تیراندازی شدند.
علی مرادی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان درباره جزییات این حادثه گفت: «احتمال اینکه این حادثه بر اثر اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای باشد، بسیار کم بوده و به نظر می‌رسد انگیزه عاملان، سرقت مسلحانه باشد. مراتب به پلیس اطلاع داده شده و در حال بررسی انگیزه عاملان و شناسایی و دستگیری آنها هستند.»


تعداد بازدید :  145