شماره ۱۰۷۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
سرقت مسلحانه از طلافروشی ستارخان
یکی از سارقان برای فرار از پلیس خود را از طبقه اول به پایین پرتاب کرد

شهروند| یک مغازه طلافروشی در خیابان ستارخان مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفت. سارقان زمانی که داشتند طلاها را داخل کیسه خود می‌ریختند، پلیس سر رسید و مجبور به فرار شدند. این در حالی است که با حضور مأموران پلیس یکی از سارقان خود را از طبقه اول به پایین پرتاب کرد که مجروح شد، ولی دیگری فرار کرد.
ساعت 45: 21 دقیقه پنجشنبه شب، وقوع یک سرقت از مغازه طلا‌فروشی در محدوده خیابان ستارخان به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. بلافاصله با اعلام این خبر مأموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و نزدیک‌ترین اکیپ از مأموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند.
با حضور مأموران سارقان همچنان در حال جمع‌آوری طلاها از داخل ویترین مغازه بودند که به محض دیدن پلیس پا به فرار گذاشتند. در جریان تعقیب و گریز پلیسی یکی از سارقان برای فرار از طبقه دوم ساختمان خود را به پایین پرتاب کرد؛ با این حال موفق به فرار نشد و مجروح شد. پس از آن توسط مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد. اما نفر دوم با استفاده از یک خودروی پراید سفید رنگ از محل حادثه فرار کرد.
متهمی که خود را از طبقات پرت کرده بود، در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت ولی هنوز قادر به صحبت‌کردن نیست. در حال حاضر نیز تلاش کارآگاهان
پلیس آگاهی برای به دام‌انداختن سارق متواری همچنان ادامه دارد.  همچنین هنوز مشخص نیست که چه میزان طلا از مغازه سرقت شده است.


تعداد بازدید :  142