شماره ۱۰۳۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
ویترین ایران

محدودیت‌های ترافیکی تا 25 دی
ایرنا| مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی برخی از محورهای برون شهری را تا 25 دی‌ماه را اعلام کرد که براساس آن تردد موتورسیکلت از ساعت 12 تا 6 صبح روز 25 دی ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز 24 دی‌ماه (جمعه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه این هفته از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع خواهد بود و تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از هراز ممنوع است.

اعتبار 7.2 میلیارد دلاری
 بانک دانمارکی برای ایران
مهر| دانسکه بانک دانمارک اعلام کرد درحال مذاکره با مقامات بانک مرکزی ایران در زمینه ارایه اعتبار به مشتریانی است که در این کشور فعالیت تجاری دارند. سخنگوی دانسکه بانک گفت: تا میزان محدودی و در چهارچوب مقررات بین‌المللی آمادگی داریم که به لحاظ مالی از مشتریانی که فعالیت‌هایی در ایران دارند، حمایت کنیم.یک مقام بانک مرکزی ایران گفته، این بانک از ۳ بانک خارجی ازجمله دانسکه بانک مبلغ ۷.۲‌میلیارد دلار برای تأمین مالی دریافت کرده است.

واگذاری صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت رفاه
ایرنا| نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با تمامی وظایف، اختیارات، ‌تعهدات و دارایی‌ها با حفظ هویت مستقل به وزارت کار و رفاه و تأمین اجتماعی انتقال می‌یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ماده 13 این لایحه را با 161 رأی موافق، 42رأی مخالف، 6رأی ممتنع از مجموع 232 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس تصویب کردند.

شرکت صادرات گاز منحل شد
مهر- با دستور وزیر نفت از دیروز شرکت ملی صادرات گاز ایران به‌طور رسمی منحل و مدیریت صادرات گاز در شرکت ملی نفت راه‌اندازی شد.
در ادامه تغییرات جدید ساختاری در بدنه شرکت ملی نفت ایران، روز گذشته به‌طور رسمی با انحلال شرکت ملی صادرات گاز ایران، یک مدیریت جدید تحت عنوان «صادرات گاز» در شرکت نفت راه‌اندازی شد.
علی کاردر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دیروز با صدور حکمی «علی امیرانی» را به‌عنوان سرپرست مدیریت صادرات گاز ایران منصوب کرد.


تعداد بازدید :  177