شماره ۱۰۳۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
پاپاراتزی

دستگیر مدیران سایت شرط‌بندی
پلیس فتا هفت نفر از کسانی که هفده پایگاه اینترنتی شرط بندی روی نتایج فوتبال را در استان گیلان مدیریت می‌کردند بازداشت کرده است. طبق آمار ارایه شده از استان گیلان، سود این 7 نفر در هفده پایگاه قمار بازی اینترنتی روی نتایج فوتبال 150‌میلیون تومان بوده است و از آن جایی که تنها 5‌درصد مبالغ برد و باخت شده به صاحبان سایت‌ها می‌رسد، با یک حساب سرانگشتی به رقم 3‌میلیارد تومان می‌رسیم. یعنی در 9 ماه اول سال، فقط در همین 17 سایت فیلتر شده که مدیرانش دستگیر شده‌اند، 3‌میلیارد تومان روی نتایج فوتبال برد و باخت شده است. این فقط گوشه‌ای از گردش مالی قمار بازها در فوتبال است که می‌تواند روی نتایج بازی‌های فوتبال داخلی هم تأثیر بگذارد.

دزدی ساعت در مراسم فیفا
مراسم The Best دوشنبه شب در زوریخ با حضور سرمربیان بازیکنان و بزرگان مشهور جهان فوتبال برگزار شد اما در این مراسم اتفاق عجیبی رخ داد. ۶ ساعت گرانقیمت به سرقت رفت و به همین منظور فیفا شکایت خود را به پلیس ارایه داد. این ساعت‌ها که مارکHublot داشتند، ناپدید شدند و تاکنون جزییات بیشتری درباره این اتفاق منتشر نشده است. ۶ ساعت ناپدید شده هر یک ۹۳‌هزار یورو ارزش داشتند که قرار بود در مراسم
The Best به بهترین‌های‌سال در بخش‌های مختلف داده شود. با ناپدید شدن این ساعت‌ها، فیفا مجبور شد به رونالدو (بهترین بازیکن سال) و دیگر برندگان ساعت دیگری با مدل متفاوت بدهد. تحقیقات پلیس دراین‌باره ادامه دارد اما هنوز نتیجه‌ای درباره دزد ساعت‌ها به دست نیامده است.

پاشازاده، عامل آشتی‌ خرمگاه و رحمتی
افتتاح شعبه جدید رستوران علیرضا منصوریان و حضور مهدی رحمتی و خوش و بش این دو نفر را می‌توان پایانی بر کدورت دروازه‌بان و سرمربی استقلال دانست. البته منصوریان و رحمتی، سیاست مدارانه در تمام هفته قبل، جلوی لنز دوربین‌ها لبخند زده بودند. مشکل اصلی استقلال اما، محمد خرمگاه و مهدی رحمتی هستند. علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی استقلال، محمد خرمگاه را یکی از ۳ دستیار برتر فوتبال ایران در کنار مجتبی حسینی و حمید مطهری می‌داند و مهدی رحمتی را بهترین دروازه‌بان ایران. سیاست او برای آشتی دادن این دو نفر، استفاده از یک نفر سوم بود. روز گذشته در یک مراسم خصوصی رحمتی و خرمگاه درنهایت آشتی کردند. میزبان مراسم نیز مهدی پاشازاده بود که ارتباط نزدیکی با منصوریان دارد.

نامه عجیب برای پس‌گرفتن کرسی آسیا
‌بعد از این‌که کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال امیرحسین صفرزاده، مدیر باشگاه شیمیدر تهران را 3 ماه محروم کرد، او در گفت‌وگویی عجیب به شدت از فدراسیون انتقاد و مسائلی جدید را مطرح کرد. مدیر باشگاه شیمیدر تهران درباره محرومیتش بیان کرد:   «درباره این موضوع نمی‌توان حرفی زد. باید سکوت کرد و همراه این سکوت هم خندید. پشت تمام این اتفاق‌ها یک نفر است. شخص محمود مشحون تمام این تصمیم‌ها را گرفته است. او شمشیر را برای یک باشگاه خصوصی که در بسکتبال ایران یک طرفه سرمایه‌گذاری می‌کند از رو بسته است. به‌عنوان یک ایرانی عضو کمیته حقوقی کنفدراسیون بسکتبال آسیا هستم اما دو ماه پیش آقای مشحون به فیبا آسیا نامه‌ای ارسال کرد که صفرزاده برکنار شود. همین اتفاق هم رخ داد.»


تعداد بازدید :  156