شماره ۱۰۰۹ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر
صفحه را ببند
تبرئه کمدین تئاتر از اتهام تجاوز

شهروند| کمدین معروف تئاتر با شکایت بازیگر نقش مقابلش به اتهام تجاوز دستگیر شد. این مرد با حکم قضات جنایی از اتهام تجاوز تبرئه و به اتهام رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم شد. این حکم صبح دیروز به تأیید قضات دیوانعالی کشور نیز رسید.
اوایل فروردین‌ امسال بود که دختر جوانی با مراجعه به پلیس، از یک بازیگر کمدی تئاتر به اتهام تجاوز شکایت کرد و به ماموران پلیس گفت: «من بازیگر تئاتر هستم و هرازگاهی در تئاترهای کمدی بازی می‌کنم. چند وقت پیش با پسر جوانی که از کمدین‌های معروف تئاتر است، همبازی شدم. ما هر شب اجرا داشتیم و چون در تئاتر نقش زن و شوهر را بازی می‌کردیم، کم‌کم به هم علاقه‌مند شدیم. تا جایی که فرزاد به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم قبول کردم. ما قرار بود با هم ازدواج کنیم برای همین ارتباط‌مان بیشتر شد. تا این‌که یک روز فرزاد پیشنهاد داد برای صحبت در مورد آینده‌مان به اصفهان برویم تا با هم تفریح کنیم و هم بیشتر صحبت کنیم. من هم قبول کردم و با هم به اصفهان رفتیم؛ اما وقتی به آنجا رسیدم او را مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم رهایم کرد و گفت که حاضر نیست با من ازدواج کند و یا ارتباطی داشته باشد. من هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.»
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این‌باره آغاز شد. در ادامه پسر جوان نیز بازداشت شد و این پرونده برای رسیدگی روی میز قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. پسر جوان نیز پس از بازداشت با قرار وثیقه آزاد شد. او چند وقت پیش پای میز محاکمه ایستاد و به سوالات هیأت قضائی پاسخ داد. این پسر در جلسه دادگاه منکر آزار دختر جوان شد و گفت: «چند وقت پیش من و راضیه با هم همبازی شدیم. ما نقش زن و شوهر را بازی می‌کردیم و در همین محل کارمان بود که به من هم علاقه‌مند شدیم. حتی می‌خواستم با او ازدواج کنم. برای همین چند وقت بعد از آشنایی به او پیشنهاد دادم که با هم به اصفهان برویم. راضیه هم با میل خودش به این سفر آمد؛ اما در آنجا بحث‌هایی پیش آمد که متوجه شدم با هم تفاهم نداريم و نمی‌توانیم در کنار هم زندگی کنیم. به همین دلیل به او گفتم که از ازدواج منصرف شده‌ام و دیگر نمی‌خواهم با او ارتباطی داشته باشم. راضیه هم تا این موضوع را شنید به تهران برگشت و این شکایت دروغین را مطرح کرد. در صورتی که من اصلا او را آزار ندادم و اتهام تجاوز را کاملا رد می‌کنم.»
بعد از صحبت‌های این پسر، در پایان جلسه هیأت قضائی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده این بازیگر تئاتر را از اتهام تجاوز تبرئه کردند. قضات دادگاه همچنین او را به جرم رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم کردند. پس از صدور این رأی صبح دیروز درنهایت این حکم در دیوانعالی کشور نیز تأیید شد.


تعداد بازدید :  508