شماره ۹۷۲ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
ویترین جهان

عربستان سعودی بدترین فرودگاه جهان را دارد
ایسنا| در تازه‌ترین بررسی انجام‌شده توسط یکی از سایت‌های  معتبر بدترین فرودگاه‌های جهان مشخص شدند. بر این اساس با در نظر گرفتن معیارهایی همچون راحتی مسافر، خدمات فرودگاهی، سیستم پذیرایی و غذا، خدمات گمرکی، کنترل مرزی و تمیزی فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز جده از عربستان‌سعودی بدترین فرودگاه جهان لقب گرفت. همچنین فرودگاه‌های بین‌المللی یوبا در سودان جنوبی، پورت‌هارکورت نیجریه، تاشکند ازبکستان، سه فرودگاه یونان، فرودگاه سیمون بولیوار ونزوئلا، لوتون لندن و کاتماندو نپال در جمع 10 فرودگاه بی‌کیفیت جهان از نظر خدمات‌رسانی به مسافران در‌ سال ۲۰۱۶ میلادی قرارگرفتند.

خوش‌بینی دبیرکل اوپک به توافق  نوامبر
فارس| دبیرکل اوپک گفت كه این سازمان ماه آینده بدون اختلافات در مورد سطح تولید هر کشور به توافق دست خواهد یافت و براساس توافق الجزایر در تعیین سقف تولید برای ایران انعطاف خواهیم داشت. محمد بارکیندو گفت: در صورتی‌که اوپک در نشست آتی خود در 30 نوامبر به توافق برسد، روسیه که عضو اوپک نیست به تعهد خود برای محدود‌کردن سطح تولید عمل می‌کند.بارکیندو با بیان این‌که من خوشبین هستم که به تصمیمی دست خواهیم یافت، ادامه داد: ما انتظار داریم که تمام آجرهای این ساختمان به صورت بهنگام برای اجرایی‌شدن در جای خود قرار بگيرد.

تداوم کسری بودجه کویت تا‌ 2019
ایرنا| دولت کویت با وجود اتخاذ تدابیر گسترده برای صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های خود تا سه‌ سال دیگر با کسری بودجه مواجه خواهد شد. آمار رسمی منتشر‌شده در سایت وزارت دارایی کویت حاکی است این کشور برای سه ‌سال آینده بودجه انقباضی5/ 63‌میلیارد دلاری را برای هر ‌سال تصویب کرده است، اما به‌دلیل بالا بودن هزینه‌ها در این کشور فشار دولت برای پایین آوردن ناگهانی مخارج نهادهای دولتی و خصوصی با موفقیت کامل همراه نیست.


تعداد بازدید :  148