شماره ۹۷۲ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
میز خبر

انتقاد دادستان کل کشور از نامه‌نگاری به رئیس قوه قضائیه:   نمایندگان پرونده عناصر مطرود را بررسی کنند
میزان| دادستان کل کشور گفت: اخیرا تعدادی از نمایندگان نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشته و خواستار حمایت از افرادی شده‌اند که پرونده آنها از وضع مناسبی برخوردار نیست. حجت‌الاسلام منتظری در کنگره شهدای خراسان شمالی با بیان این‌که امروزه دشمن به دنبال تضعیف هویت و خدشه‌دار‌کردن نظام اسلامی است و رهبر معظم انقلاب خطاب به تمام مردم و مسئولان هشدار داده‌اند که فریب دشمن را نخورید، گفت: اخیرا تعدادی از نمایندگان نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشته و امضا کرده‌اند و خواستار حمایت از افرادی شده‌اند که از وضع مناسبی برخوردار نیستند و نمایندگان قبل از نوشتن نامه در حمایت از عناصر مطرود وضع پرونده آنها را بررسی کنند. دادستان کل کشور با بیان این‌که اگر قوه قضائیه اسناد تخلف این افراد را برملا نمی‌کند دلیل این نیست که انسان‌های خوبی هستند، عنوان کرد: باید مراقب اعمال خود باشیم تا این حرکت‌ها در راه خواسته‌های دشمن نباشد.

نقوی حسینی:  35 مدیر دوتابعیتی برکنار شدند
عصــرایران| سخنگوی کمیسیون امنیــت ملــی و سیاسـت خارجی مجلـس با بیان این‌که 79 مدیر دارای تـــابعــیت مشکوک بودند گفت: دو تابعیتی بودن 35 نفر از این مدیران اثبات شد و در نتیجه آنها برکنار شدند. سیدحسین نقوی حسینی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رابطه با وضع مدیران دوتابعیتی گفت: به گزارش وزیر اطلاعات تابعیت 79 مدیر مشکوک بوده که پس از بررسی‌های لازم، دوگانگی تابعیت 35 نفر از آنها اثبات شد. وی افزود: بر این اساس این موضوع به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ گردید و این مدیران از سمت خود برکنار شدند.

واکنش معاون قوه قضائیه به اظهارات یک مداح
 اشتباه کردید، جبران کنید
ایلنـا| معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اظهارنظر اخیر یکی از مداحان درباره امام حسین(ع)، گفت: این مداح اشتباه کرده و سخنی گفته که باید جبران شود. حجت الاسلام‌هادی صادقی در مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) در جمع پرسنل ستاد قوه قضائیه در سخنانی با عنوان «عقلانیت و احساس در شعائر حسینی(ع)» گفت: نبایستی اجازه داد جامعه مداحان تضعیف شود، اما جنبه دوم آن‌که خود مداحان باید مراقبت کنند اشتباه نکرده و در صورت بروز باید تذکر داد که این امر را جبران کنند. مثلا اخیرا شنیده شد مداحی باسابقه و انقلابی در رسانه ملی سخنی بر زبان آورده است در پاسخ به این سوال که چرا در مجالس ناسزاگویی می‌کنید؟ وی در جواب گفته است زیرا به امام حسین(ع) اقتدا می‌کنیم. وی افزود: باید همین‌جا گفت این مداح محترم اشتباهی کرده و سخنی گفته که باید جبران نمود اما نباید به جایگاه وی حمله کرد.

حضرتی:   انتظار اصلاحات در کابینه را داشتیم
ایسنا| الیـاس حضرتی با بیان این‌که انتظار بود دولت زودتر دست به اصلاحات در کابینه بزند اظهار کرد: اما شاید برخی ملاحظات نظیر عدم همراهی مجلس قبل با وزرای جدید پیشنهادی این اقدام را به تأخیر انداختند. نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد:  ما بارها به‌عنوان نمایندگانی که علاقه‌مند به تعامل با دولت هستیم و به‌عنوان طرفدار دولت محسوب می‌شویم علاقه‌مند بودیم اصلاحات کابینه و ترمیم تیم دولت سریع‌تر انجام شود، منتهی دولت معذوریت‌هایی داشت ولی حالا نیز دیر نشده و این انتظار وجود دارد که این تغییرات ادامه پیدا کند و نگاه دولت باید به 4‌سال و 6 ماه دیگر باشد. وی افزود:  در بخش‌های دیگر دولت نظیر وزارتخانه‌های اقتصادی نیاز به تغییراتی احساس می‌شود و ما معتقدیم تیم اقتصادی دولت هم باید ترمیم شود.

 


تعداد بازدید :  168