شماره ۹۷۲ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

برنز رستمی در لندن، نقره می‌شود| کمیته بین‌المللی المپیک روز سه‌شنبه پس از برگزاری جلسه‌ای رسما اعلام کرد که 2 ورزشکار که در المپیک 2012 صاحب مدال شده بودند مرتکب دوپینگ شدند و مدال‌های نقره‌ آنها پس گرفته خواهد شد. یکی از این ورزشکاران، وزنه‌بردار روسیه‌ای آپتی‌ اخادوف، وزنه‌بردار دسته 85کیلوگرم بازی‌های المپیک لندن است که مدال نقره او به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش پس گرفته خواهد شد. با این شرایط کیانوش رستمی وزنه‌بردار کشورمان که در بازی‌های المپیک 2012 به مدال برنز رسیده بود به مدال نقره دست پیدا خواهد کرد و وزنه‌بردار مصری هم که مقام چهارم را کسب کرده بود به برنز خواهد رسید.
متین ورامین 3 بر صفر بازنده شد| تیم والیبال صالحین ورامین به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی خود، در هفته نخست لیگ برتر با باخت فنی برابر پارسه تهران روبه‌رو شد. فدراسیون والیبال پیش از این به تیم‌های بدهکار لیگ والیبال اعلام کرده بود که اگر بدهی خود به اعضای سابق را پرداخت نکنند، اجازه حضور در مسابقات لیگ برتر را به آنها نمی‌دهد اما باشگاه متین صالحین ورامین این تهدید را جدی نگرفت.  بر این اساس عصر دیروز متین ورامین به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی خود در هفته نخست لیگ برتر با باخت فنی برابر پارسه تهران روبه‌رو شد.
استعفای رئیس ساکن در خارج از کشور| محسن صادق‌زاده، رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان که مدتی خارج از کشور به سر می‌برد بالاخره تصمیم نهایی‌اش را گرفت و به‌دلیل سکونت در کشوری دیگر، از ریاست هیأت بسکتبال این استان کناره‌گیری کرد. محسن صادق‌زاده که یکی از ملی‌پوشان پیشین بسکتبال ایران بود و سابقه هدایت پمینا، ذوب‌آهن و ماهان اصفهان را نیز در کارنامه‌اش دارد یک بار با تیم ماهان قهرمان باشگاه‌های آسیا نیز شده‌است. او در‌سال 93 طی رقابتی نزدیک با حریف انتخاباتی‌اش توانست برای بار دوم رئیس هیأت بسکتبال اصفهان شود.
پدیده در خطر کسر امتیاز| ایگور پراهیچ فصل گذشته به دلیل عدم دریافت حق وحقوق خود از باشگاه پدیده خراسان، قراردادش را به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد. این مدافع کروات برای گرفتن مطالبات خود از باشگاه مشهدی به فیفا شکایت کرد که چندان جدی گرفته نشد. مدیربرنامه‌های پراهیچ دراین‌باره اظهار داشت: «فیفا در آخرین هشدار خود به باشگاه پدیده خراسان به مدت 10 روز به این باشگاه مهلت داده تا مطالبات پراهیچ را پرداخت کنند و در غیراینصورت کمیته انضباطی فیفا جریمه‌ای سنگین که به احتمال زیاد کاهش امتیاز خواهد بود برای این باشگاه مشهدی در نظر خواهد گرفت.»


تعداد بازدید :  124