شماره ۹۷۲ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
لیگ برتر فوتبال امروز و فردا پیگیری می‌شود
ماراتن؛ ایستگاه نهم

شهروند| هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود. در یکی از مهم‌ترین دیدارها امروز پرسپولیس با قهرمان فصل قبل یعنی استقلال خوزستان دیدار می‌کند و تراکتورسازی هم که در تعقیب قرمزهای پایتخت است میزبان فولاد است. استقلال نیز فردا در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا است و می‌خواهد به روند خوبش ادامه دهد.
صید مروارید از جنوب
پرسپولیس می‌خواهد با گرفتن سه امتیاز از استقلالی‌های جنوب کشور هم از این تیم انتقام بگیرد و هم صدر جدول را حفظ کند. برانکو بهتر از هر کسی می‌داند اگر تیمش غفلت کند استقلال خوزستان می‌تواند با اتکا به شرایط میزبانی‌اش پرسپولیس را غافلگیر کند. پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که پس از برد ارزشمند هفته گذشته مقابل نفت، این تیم تحت تأثیر نیمکت نشینی رامین رضائیان بوده و کسی به برد مهم پرسپولیس نپرداخت. تراکتورسازی که نفس به نفس با پرسپولیس در صدر جدول حرکت می‌کرد با یک تساوی بی‌موقع مقابل سایپا، از صدر دور شد. تراکتور امروز در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبان فولاد است و این شانس را دارد که با گرفتن سه امتیاز و توقف پرسپولیس دوباره به صدر نزدیک شود. البته فولادی‌ها هم شرایط خوبی دارند و اگر مثل بازی با صبا باشند، برای تراکتور دردسر درست می‌کنند. ذوب‌آهن اصفهان هم با سرمربیگری مجتبی حسینی با نفتی دیدار می‌کند که زخمی بازی با پرسپولیس است.
استقلال باز هم برد می‌خواهد
دربی برای استقلالی ها خوش یمن بود. آنها بعد از تساوی در دربی ذوب‌آهن، ملوان نوین(جام حذفی) و سیاه‌جامگان را برده‌اند. استقلال با دو پیروزی اخیر از انتهای جدول به رده هفتم رسیده و این شانس را دارد که با پیروزی مقابل سایپا به رده های بالاتر هم برسد. آبی‌ها در بازی فردا روی حمایت ویژه هوادارانشان حساب باز کرده‌اند و امیدوارند با حضور پرشور آنها بتوانند یک برد خانگی دیگر به‌دست بیاورند. در آن سوی میدان اما سایپا همچنان در حسرت برد است. شاگردان حسین فرکی تا اینجای لیگ فقط یک برد مقابل سیاه‌جامگان داشته‌اند. تساوی در این دیدار نه به‌نفع استقلال است که می‌خواهد مدعی باشد و نه سایپا که با انتهای جدول فاصله زیادی ندارد. در بقیه بازی‌های فردا هم صنعت نفت با ماشین‌سازی، صبای قم با گسترش، پدیده با پیکان و سپاهان با سیاه‌جامگان دیدار می‌کنند.
پنجشنبه 29 مهر: تراکتورسازی تبریز-  فولاد خوزستان(15:00)/ نفت تهران-  ذوب‌آهن اصفهان (16:45)/ استقلال خوزستان-  پرسپولیس(16:45)
جمعه 30 مهر: نفت آبادان- ماشین‌سازی تبریز (16:45)/صبای قم-  گسترش فولاد تبریز (16:50)/ پدیده خراسان-  پیکان تهران(15:00)/سپاهان-  سیاه‌جامگان مشهد (16:45)/ استقلال تهران-  سایپا تهران(16:45)

 


تعداد بازدید :  146