شماره ۹۷۲ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
لیدر استقلال، ‌مدیر اجرایی باشگاه را کتک زد!
خدایی: با لیدرخاطی برخورد نکنند، استعفا می‌دهم

شهروند| لیدرها در فوتبال ایران آن‌قدر مهم و تاثیرگذار شده‌اند که اتفاقات مربوط به آنها سوژه این روزهای استقلال و پرسپولیس شود. لیدرهای پرسپولیس برای تشویق تیمشان رکیک‌ترین الفاظ را به تیم رقیب نسبت می‌دهند و لیدرهای استقلال خودزنی می‌کنند و مدیر اجرایی باشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. جالب است که هر دو باشگاه هم پیشوند فرهنگی دارند!
لیدر عصبانی مدیر باشگاه را کتک زد
در اواسط تمرین دیروز استقلال یکی از لیدرهای تیم استقلال مدیر اجرایی این تیم را مورد ضرب و شتم قرار داد. ماجرا از این قرار بود که ظاهرا یکی از مشوقین استقلال از این‌که بقیه اعضای این کمیته را در سفر به مشهد همراهی نکرده ناراحت بود و به همین علت به مدیر اجرایی استقلال اعتراض کرد و ناگهان او را مورد ضرب و شتم قرار داد. این اتفاق زشت درحالی رخ داد که نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا هم از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند و این صحنه را به چشم دیدند. بالاخره این غائله به پایان رسید و بازیکنان هم با چشم‌های گرد شده از تعجب این درگیری را تماشا می‌کردند.
عبداللهی:   لیدر خاطی عذرخواهی کرد
نصرالله عبداللهی، مدیر تیم استقلال درباره اتفاق رخ داده در تمرین دیروز استقلال می‌گوید: «این فرد عذرخواهی کرد و همه چیز حل شد. با این حال با لیدرها هم جلسه می‌گذاریم تا حد و مرز خود را بشناسند و اندازه‌ آنها مشخص شود و بدانند در هر موضوعی نباید دخالت کنند.  ضمن این‌که قرار است لیدر خاطی در جمع بازیکنان و مربیان از مدیر اجرایی معذرت‌خواهی کند. حتی منصوریان هم از این اتفاق ناراحت شد و با خدایی تماس گرفت.»
خدایی تهدید به استعفا کرد
این ماجرا برای مدیر اجرایی استقلال گران تمام شده و او بابت این موضوع خیلی ناراحت است. خدایی درباره ضرب و شتم لیدر استقلال گفت: «منتظر هستم تا دراین‌باره با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم و اگر با این اتفاق که امروز رخ داده برخورد نشود، استعفایم را به مدیریت باشگاه تقدیم خواهم کرد.»


تعداد بازدید :  73