شماره ۹۷۲ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

دلجویی رونالدو از ستاره بیمار هلندی|  فرناندو ریکسن که پیشینه بازی کردن در تیم‌ملی فوتبال هلند و باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند را در کارنامه دارد، به بیماری مهلک اسکلروز جانبی آمیوتروفیک دچار شده است و توان حرکتن ندارد، در بازی لژیاورشو و رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا میهمان باشگاه رئال‌مادرید بود. او بعد از پایان بازی با کریستیانو رونالدو ملاقات کرد. ستاره پرتغالی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیکن، پیراهن خود را به‌عنوان یادگاری به این او داد. ریکسن از‌سال 2013 دچار این بیماری شده است.
کمک فناوری خط دروازه به تاتنهام| در جریان دیدار دو تیم بایرلورکوزن و تاتنهام که با تساوی بدون گل در ورزشگاه بای آره نا به پایان رسید، خاویر هرناندس در یک صحنه در مقابل دروازه تقریبا خالی تاتنهام قرار گرفت ولی شوت او به‌طور کامل از خط دروازه رد نشد و با هوشیاری و عملکرد خوب هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام برگشت داده شد. تصاویر تلویزیونی نشان داد که 78‌درصد توپ از خط عبور کرده و فناوری خط دروازه به خوبی نشان داد که ضربه مهاجم مکزیکی بایرلورکوزن وارد دروازه تاتنهام نشده است.
پاسخ بنزما به رئیس‌جمهوری فرانسه| رئال‌مادرید سه‌شنبه شب در هفته‌ سوم لیگ قهرمانان اروپا 5 بر یک لژیا ورشو لهستان را در سانتیاگوبرنابئو شکست داد. کریم بنزما پس از این بازی فرصت پیدا کرد تا جواب رئیس جمهوری فرانسه را بدهد. فرانسوا اولاند در مصاحبه‌ای گفته بود که بنزما را نمی‌توان به‌عنوان یک الگو از نظر اخلاقی دانست. مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید در این رابطه گفت‌: «انتظار دارید چه چیزی بگویم؟ اگر من یک الگو نیستم....! فوتبال بازی می‌کنم و باعث می‌شوم مردم از آن لذت ببرند. من زیر نظر پدر و مادرم خوب تربیت شدم.»
رکورد عجیب سمیر نصری|  سمیر نصری که در این فصل به سویا پیوسته است، تک گل بازی سه‌شنبه‌شب برابر دینامو را در لیگ قهرمانان اروپا  به ثمر رساند. علاوه بر این گل که سه امتیاز بازی را برای سویایی‌ها به ارمغان آورد، این بازیکن فرانسوی رکورد جدیدی را در این رقابت‌ها به ثبت رساند. بهترین رکورد پاس صحیح تا هفته‌ دوم لیگ قهرمانان اروپا در اختیار تیاگو موتا، بازیکن پاری ‌سن‌ ژرمن بود. او از 144 پاس خود 140 پاس صحیح داده بود اما نصری دیشب این رکورد را شکست و برابر دینامو 158 پاس داد که 145 پاس صحیح بود.

 


تعداد بازدید :  136