شماره ۹۵۵ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
روی خط خبر

عضو بنیاد باران مطرح کرد: ادامه فعالیت شورایعالی اصلاح‌طلبان در انتخابات 96
ایسنا|  یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: پیش‌بینی من این است که شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به صورت متحد و یکپارچه به انتخابات 96 ورود می‌کند و فعالیت خود را ادامه می‌دهد. سیدحسن رسولی درباره نامه چند تشکل اصلاح‌طلب در اعتراض به ادامه فعالیت شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: اکثریت مطلق اصلاح‌طلبان موافق اولیه فعالیت این شورا هستند. وی افزود: تشکیل شورایعالی سیاست‌گذاری یک دستاورد ارزشمند بود که باید با رایزنی و گفت‌وگو از این دستاورد صیانت کرد. وی تصریح کرد: گروهی از اصلاح‌طلبان مأموریت یافته‌اند تا با تشکل‌هایی که این نامه را منتشر کرده‌اند، مذاکره کنند. هیچ کدام از دوستانی که این نامه را امضا کرده‌اند، نسبت به اصل ضرورت اجماع‌سازی و حرکت یکپارچه و متحد اصلاح‌طلبان درحوزه‌های نظری و عملیاتی تردیدی ندارند.

توصیه محسن رضایی به نامزد انتخابات آمریکا
ایرنا|  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درجمع پاسداران و بسیجیان بوشهر گفت: من به آقای ترامپ می‌گویم که دونفر از ایران را بشناس. یکی رئیس‌علی دلواری و یکی شهید نادر مهدوی. مطمئن باش اگر داستان این دو سردار را بخوانی، سلام نظامی خواهید داد و از ملت ایران عذرخواهی می‌کنید. محسن رضایی خاطرنشان کرد: اخیرا شنیدم که آقای ترامپ یکی از نامزدهای انتخابات در آمریکا گفته که به ایران حمله می‌کند. یک کسی به او بگوید که رئیس ‌علی دلواری که بوده، تا از این غلط‌ها نکند. آنچنان سیلی خواهد خورد که به این سمت برنگردد. وی افزود: این‌که با اقتدار آمریکایی‌ها را می‌گیریم و در اتاق سپاه پاسداران با آنها انسانی برخورد کرده‌ایم، درس و پیام به جهان است. این رفتار انسانی از اقتدار کمتر نیست.

وزیر دادگستری: قرار نیست با خفت و تحقیر  به حج برویم
نامه نیوز|  وزیر دادگستری با بیان این‌که ایرانیان با خفت به حج نمی‌روند، گفت: اگرچه دشمنان خبیث و مکار هستند، اما نباید کنار کشید و کنارنکشیدن به معنای حاضرشدن درپای میز مذاکره و حضور درسازمان ملل است. حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی درهمایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: عربستان سد سبیل‌الله و شر به پا کرده و گفته بود، به حجاج ایرانی ویزا نمی‌دهیم و از کشور ثالث وارد عربستان شوند و اجازه پرواز به آنان نمی‌دهیم، بعد می‌آیند در دنیا وانمود می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران مانع رفتن حجاج به حج امسال شد. وی ادامه داد: طوری که شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن در دیدار با آقای روحانی به او گفته بود چرا مانع از رفتن حجاج ایرانی به حج شدید؟! پورمحمدی تأکید کرد: قرار نیست حجاج ما با خفت، تحقیر، دون پایه‌ای و توسری خوردن به حج بروند.

سردار حاجی‌زاده: در بیرون از مرزها برای ما دل نمی‌سوزانند
تسنیم|  فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از لزوم تشکیل قرارگاه‌های مختلف برای مقابله با دشمن خبر داد و گفت: این قرارگاه‌ها باید در شهرها، شهرستان‌ها و استان‌ها تشکیل شود. سردار امیرعلی حاجی‌زاده درمراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه هشت‌سال دفاع‌مقدس در زنجان اظهار کرد: طی دو قرن اخیر تنها در جنگ بین ایران و عراق بود که حتی یک مترمربع از خاک کشورمان جدا نشده که این نشان از قدرت خودباوری، رزمندگان دارد که چگونه با دستان خالی درمقابل دنیا ایستاد. فرمانده نیروی هوا فضای سپاه خاطرنشان کرد: در بیرون از مرزها برای ما دلسوزی نمی‌کنند، ما باید با تکیه بر توانمندی‌های داخلی که حاصل فکر جوانان کشورمان و الگوگیری از دفاع‌مقدس است، استوار باشیم. دشمن امروز درحوزه اقتصادی و فرهنگی به جنگ ما آمده است که باید همچون دفاع‌ مقدس همه دست در دست هم دهیم و از مشکلات و موانع پیش‌رو عبور کنیم.


تعداد بازدید :  236