شماره ۹۵۵ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

تعلیق وزنه‌بردار ملی‌پوش| بهادر مولایی، وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم کشورمان که پیش از مسابقات المپیک ریو 2016 با توجه به انجام رکوردگیری از تیم اعزامی به المپیک خط خورد و پس از آن با تصادف شدیدی مواجه و اکنون خانه‌نشین شده است، به دلیل توهین و افترا به مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری موقتا تعلیق شد. در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری پس از بررسی صحبت‌های اخیر بهادر مولایی با تصمیم این کمیته، این وزنه‌بردار به صورت موقت تعلیق شده است. قرار است پس از حضور مولایی در کمیته انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری و ارایه توضیحات لازم میزان محرومیت وی
 مشخص شود.
خلعتبری از گسترش کنار گذاشته شد| محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم گسترش‌فولاد تبریز که در 7 بازی ابتدایی لیگ برتر عملکرد چندان مناسبی در ترکیب این تیم نداشت،‌از سوی مسئولان باشگاه از حضور در تمرینات آبی‌پوشان تبریزی منع شد. حسن آذرنیا، سرپرست گسترش فولاد دراین‌باره می‌گوید:   «واقعیت غیرقابل انکار این است که انتظار باشگاه و کادر فنی از خلعتبری با توجه به هزینه‌هایی که انجام شده و البته با توجه به نام این بازیکن از سابقه‌اش برآورده نشده اما او بازیکن ماست و با گسترش قرارداد دارد. البته او اخراج نشده و فقط چند روز بیشتر استراحت می‌کند.»
تجلیل از پیشکسوت 95 ساله کوهنوردی|  مراسم نکوداشت و 95 سالگی استاد احمد کرامتی برگزار می‌شود. همزمان با زادروز استاد احمدکرامتی، پیشکسوت 95 ساله کوهنوردی ایران قرار است مراسم تجلیل از وی برگزار شود. این مراسم با همت فدراسیون کوهنوردی روز چهارشنبه از ساعت 6 صبح در باغ شیلا، واقع در ایستگاه اول توچال برگزار خواهد شد.
دو پیشنهاد قطری برای بختیار رحمانی|  بختیار رحمانی،‌هافبک تیم استقلال که در این تیم نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد، با دوپیشنهاد از کشور قطر مواجه شده است. حتی مدیربرنامه‌های این بازیکن نیز دو روز پیش برای مذاکره با تیم‌های خواهانش به قطر سفر کرده است. این درحالی است که استقلالی‌ها مخالف جدایی بختیار هستند. بهتاش فریبا، مدیرفنی استقلال دراین‌باره می‌گوید: «اگر این پیشنهاد صحت داشته باشد، ما او را ممنوع‌الخروج می‌کنیم. البته من واقعا فکر نمی‌کنم چنین بحثی درست باشد و باید ببینیم منبع آن کجاست.»


تعداد بازدید :  160