شماره ۹۵۵ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود
خطر در کمین زیدان در وستفالن

شهروند| شب اول از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 بازی در 4 گروه پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین مسابقات رئال‌مادرید و دورتموند به مصاف هم خواهند رفت.
رقابت نزدیک در گروه E
در گروه E امشب زسکا مسکو درحالی به مصاف تاتنهام انگلیس می‌رود که بازی اول را مقابل لورکوزن با تساوی به پایان رساند. تاتنهام هم در بازی اول مقابل موناکو متحمل شکست شد و قطعا امشب به دنبال جبران خواهد بود. دو تیم دیگر این گروه یعنی موناکو و لورکوزن هم امشب در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تیم فرانسوی به‌عنوان صدرنشین این گروه امیدوار است تا در صورت پیروزی مقابل حریفش به صدرنشینی ادامه دهد. تیم آلمانی نیز با وجود این‌که خارج از خانه بازی می‌کند، به دنبال امتیاز خواهد بود.
کار سخت رئال در آلمان
رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها امشب درحالی به مصاف دورتموند می‌رود که در بازی ابتدایی با زحمت فراوان توانست اسپورتینگ لیسبون را شکست دهد. توقف ابتدای هفته کهکشانی‌ها در لالیگا و اختلافاتی که بین رونالدو و زیدان بعد از تعویض ستاره رئال‌مادرید به وجود آمد، این تیم را تحت‌تأثیر قرارداده و امشب قطعا شاگردان زیدان کار سختی در وستفالن خواهند داشت. دورتموند هم که در گام نخست با 6 گل تیم لژیا لهستان را شکست داد، خوب می‌داند کار سختی برابر قهرمان اروپا دارد. در دیگر دیدار این گروه اسپورتینگ لیسبون و لژیای لهستان هم به مصاف هم می‌روند تا به نوعی شکست بازی نخست خود را جبران کنند.
لستر در اندیشه حفظ صدر
لسترسیتی به دلیل پیروزی شب اول مقابل کلوب بروژ در صدر جدول حضور دارد و امشب باید به مصاف یاران ایکر کاسیاس در تیم پورتو پرتغال برود. پورتو در گام نخست مقابل تیم کپنهاگن به تساوی رسید و امیدوار است مقابل لستر نتیجه قابل قبولی را کسب کند. دو تیم کلوب بروژ بلژیک و کپنهاگن دانمارک هم به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برنده این بازی بیش از قبل به صدر جدول نزدیک شود.
بانوی پیر احیا می‌شود؟
در گروه H بازیها بانوی پیر که در بازی اول خود مقابل سویا به تساوی رسید، امشب میهمان دیناموزاگرب کرواسی است؛ تیمی که علی کریمی، لژیونر ایرانی در آن عضویت دارد و همچنان در انتظار این است که در یک بازی به میدان برود. در دیگر بازی این گروه سویا در اسپانیا از لیون میزبانی می‌کند. قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا که در گام اول یوونتوس را متوقف کرده بود، می‌تواند نخستین پیروزی‌اش را مقابل لیون 3 امتیازی رقم بزند.

 


تعداد بازدید :  198