شماره ۹۵۵ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
آژير

سنگی که جهیزیه یک عروس را نابود کرد
سنگ بزرگی با وزن چند‌ تن که پس از جدا شدن از کوه به داخل محوطه یک خانه روستایی در روستای قلندر در شهرستان اهر سقوط کرده بود، موجب وحشت اهالی شد. این حادثه خسارت جانی در‌بر نداشته‌ و پس از جدا شدن از کوه با چند خانه  بر‌خورد و موجب خساراتی به آنها شد و در پایان با زیرگرفتن یک دستگاه کانکس موجب از بین رفتن تمام جهیزیه یک نوعروس شد. سنگ این مسیر تردد اهالی و احشام آنها را مسدود کرده بود این در حالی بود که مسیر باریک بود و به دلیل عدم دسترسی ماشین‌آلات به این منطقه دستگاه‌های مربوطه نتوانستند در این مورد کمکی انجام دهند به همین خاطر بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فتح روستایی با ‌تلاش جهادی با کمک ابزارآلات دستی و کمپرسور اقدام به متلاشی کردن سنگ و بازکردن مسیر کردند.

راننده خواب‌آلود کمپرسی 5 نفر را به کشتن داد
برخورد یک دستگاه کمپرسی با یک دستگاه سواری پژو 206 در جاده شوش- اهواز موجب مرگ 5 عضو یک خانواده شد. این حادثه ساعت 45: 06 صبح دوشنبه  درکیلومتر 55 جاده شوش- اهواز رخ داد. دراین حادثه کامیون کمپرسی که از شوش به سمت اهواز درحرکت بود، به ‌دلیل خواب‌آلودگی وارد باند مخالف شده و یک دستگاه سواری پژو را با 5 سرنشین زیر گرفت. بر اثر شدت تصادف، سواری پژو با سرنشینان له شده و هر 5 سرنشین آن شامل 2 مرد و 2 زن و یک کودک در دم جان باختند.
بر اثر شدت برخورد، 2 سرنشین سواری پژو که در لحظه تصادف جان باخته بودند، از خودرو خارج شدند اما برای خروج اجساد 3 سرنشین دیگر که درمیان آهن‌پاره‌های سواری پژو گیر کرده بودند، از قیچی و جک مکانیکی استفاده شد.
اجساد کشته‌شدگان این حادثه شامل 2 خانم 20 و 25ساله و 2 مرد 25 و 45ساله و یک دختربچه 5ساله به سردخانه منتقل شدند.
جاده اندیمشک- شوش- اهواز به طول حدود 150کیلومتر از جاده‌های ترافیکی و حادثه‌خیز خوزستان است. تردد شبانه‌روزی خودروهای سنگین حامل بار از بنادر جنوب کشور از این جاده ترانزیتی با وجود مجزابودن باند‌های رفت و برگشت حوادث خونبار رانندگی را موجب شده است.

قتل زن جوان با 46 ضربه چاقو
 زن ماهشهری  قربانی 46 ضربه چاقو شد. هنوز علت این جنایت در‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد و عامل قتل فراری است. جلیل زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر با اعلام خبر قتل یک زن در بندر امام  گفت: درخصوص این  قتل سرنخ‌های بسیار خوبی به دست آمده و عامل یا عاملان آن به‌ زودی دستگیر خواهند شد. وی اظهار کرد: روز یکشنبه یک زن 30ساله در منزل مسکونی خود درمنطقه 57 دستگاه بندر امام توسط فرد یا افرادی ناشناس با 46 ضربه چاقو به قتل رسید.
وی ادامه داد: قاتل یا قاتلان در ظاهر با انگیزه سرقت مرتکب این جنایت شده‌اند اما تحقیقات برای کشف نقاط تاریک این پرونده ادامه دارد و سرنخ‌های بسیارخوبی نیز در این رابطه به دست آمده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: تعداد ضربات چاقو و قساوت قلبی که عامل یا عاملان این جنایت از خود نشان داده‌اند، حکایت از انگیزه‌ای غیر از انگیزه سرقت دارد.
زبیدی افزود: تلاش برای دستگیری مسببان این جنایت خونین ادامه دارد و با توجه به سرنخ‌های بسیارخوبی که در این ارتباط به دست آمده، به دستگیری قریب‌الوقوع متهم امید بسیار داریم.
وی درپایان یادآور شد: مردم اطمینان کامل داشته باشند نیروهای انتظامی و امنیتی با جدیت تمام این پرونده را پیگیری و برای دستگیری عاملان این جنایت تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهد برد و همان‌گونه که در کوتاه‌ترین زمان ممکن عاملان سرقت‌های مسلحانه در آزادراه خلیج‌فارس را دستگیر کردند، متهم یا متهمان این قتل را نیز گرفتار چنگال تیز قانون خواهند کرد.


تعداد بازدید :  244