شماره ۹۵۵ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

دو ماه زندان برای مدافع PSG| سرژی‌آئوریه، مدافع ساحل عاجی پاری‌سن‌ژرمن که در ماه می‌2016 به هنگام خروج از یک کافه شبانه به‌دلیل توهین به پلیس بازداشت شده بود، دیروز دادگاهی در فرانسه او را به‌دلیل توهین به پلیس به دو ماه زندان و پرداخت جریمه نقدی 21‌هزار یورویی محکوم کرد. این مدافع ساحل‌عاجی درخواست تجدیدنظر در حکم صادره را داده است. مدافع 23 ساله پاری‌سن‌ژرمن که سابقه بدرفتاری دارد، فصل گذشته هم از سوی لوران بلان، سرمربی وقت PSG به‌دلیل توهین به هم‌تیمی‌هایش و این مربی مورد تنبیه انضباطی قرار گرفت. البته آئوریه 23 ساله در هر صورت پشت میله‌های زندان نخواهد رفت و محکومیت او قابل تبدیل است.
درگذشت قهرمان گلف جهان| آرنولد پالمر که اهل پنسیلوانیای آمریکا بود و 62 قهرمانی در تور PGA داشت، در بیمارستانی در شهر پیستبورگ درگذشت. آلاستر جانستون، مدیر برنامه پالمر دراین‌باره گفت‌: «با درگذشت پالمر، یک دوران تاریخی از بین رفت. موفقیت‌ها و تاثیرات پالمر فراتر از ورزش گلف بود. او یک آمریکایی نمونه بود که با مردم با احترام و گرمی رفتار می‌کرد و روحیه خاصی برای ارتباط بر قرار کردن با طرفدارانش داشت.» پالمر در‌سال 1960 به‌عنوان ورزشکار‌سال انتخاب شد.
پذیرش عذرخواهی آرژانتین توسط بارسلونا| باشگاه بارسلونا برای نشان دادن حسن نیت خود و پایان دادن به جنجال‌هایی که اخیراً در پی مصدومیت لیونل مسی شکل گرفته است، عذرخواهی اتحادیه فوتبال آرژانتین را بابت اظهارات ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم‌ملی این کشور پذیرفت. بائوسا پس از مصدومیت اخیر مسی در بازی بارسا برابر اتلتیکومادرید که او را برای سه هفته خانه‌نشین کرد، به شیوه‌ای کنایه‌‌آمیز گفت باشگاهی که خودش همیشه به آلبی‌سلسته برای محافظت از برترین بازیکن جهان فشار می‌آورد، نمی‌تواند از او محافظت کند. بارسایی‌ها دیروز در نامه‌ای به فدراسیون آرژانتین پذیرش این عذرخواهی را اعلام کردند.
دوپینگ مدال‌آور المپیک مثبت شد| در بررسی دوباره تست دوپینگ هریسوپیا دوتزی، مدال‌آور برنز پرش سه گام مشخص شد که او در بازی‌های المپیک آتن دوپینگ کرده بود. دوتزی در این بازی‌ها توانسته بود مدال نقره را کسب کند. بدین ترتیب IOC یک بار دیگر پرونده او را بررسی می‌کند. با این حال روزنامه‌ اتنوس یونان اعلام کرد نمونه دوپینگ پکن این ورزشکار نیز مثبت شده است و احتمال دارد مدال  المپیک از او گرفته شود. دوتزی این اتهامات را رد و اعلام کرد از طریق وکیلش مسأله را پیگیری می‌کند.


تعداد بازدید :  180