شماره ۹۵۵ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
درهمایش «بسیج سرو قامتان اقتدار» تأکید شد
ضرورت شکوفاترکردن هرچه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس درجامعه

شهروند| درهمایش «بسیج سرو قامتان اقتدار» که صبح روز گذشته همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس درجمعیت هلال‌احمر برگزار شد، بر شکوفاترکردن هرچه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس درجامعه تأکید شد. همایش «بسیج سرو قامتان اقتدار» صبح روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری درجمعیت هلال‌احمر، امیر سرتیپ سیدحسام‌ هاشمی، رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان  هلال‌احمر برگزار شد.
دفاع مقدس را همواره تکرار کنیم
امیر سرتیپ سیدحسام‌ هاشمی، رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا در این همایش با تبریک هفته دفاع مقدس و عید غدیر خم گفت: عید ولایت، عاشورا و انتظار فرج سه رخداد مهم در اسلام است که همواره تهدیدی مهم برای دشمنان اسلام محسوب شده است. وی با اشاره به این‌که اگر 80‌سال هم از دفاع مقدس بگوییم، باز هم کم است؛ اظهار کرد: آنچنان که عاشورا همواره برای ما تکرار و زنده می‌شود، باید دفاع مقدس را نیز همواره تکرار و یادآوری کنیم.
رئیس دفترعمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا با بیان این‌که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) با پیوستن ارتش و نیروهای مسلح به پیروزی رسید، گفت: از همان ابتدا نیز با درایت امام راحل این انقلاب حفظ شد و متأسفانه این انقلاب 7روزه نبود که به آن تهاجم شد و 10روزه نبود که تیپ مهاباد ما به تاراج رفت.
باید از خون شهدای دفاع مقدس دفاع کرد حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هم در این مراسم با اشاره به این‌که بسیج هلال‌احمر همواره با اشتیاق خاص این برنامه‌ها را برگزار کرده است، گفت: نمونه همین فعالیت‌ها شاخص رویش انقلاب اسلامی بوده است. وی با اشاره به این‌که در هشت سال دفاع مقدس 220‌هزار شهید، 50‌هزار آزاده و 300‌هزار جانباز تقدیم انقلاب شد، اظهار کرد: تاکنون پیکر پاک 4‌هزار شهید را به میهن اسلامی بازگرداندیم و هنوز 6‌هزار شهید انقلاب مفقود هستند.او گفت:   امروز رهبر معظم انقلاب درحال دفاع از انقلاب اسلامی و خون شهداست و ما نیز باید این دفاع را به اشکال مختلف ادامه دهیم؛ چراکه عاقبت این راه سعادت است. گفتنی است، در این برنامه از ایثارگران و بسیجیان هلال‌احمر
تقدیر شد.


تعداد بازدید :  238