شماره ۹۳۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور
صفحه را ببند
عدد خبر

8 هزارریال افزایش قیمت سکه
در معاملات دیروز بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 37 ریال افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته گذشته، 35‌هزارو466 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با هشت‌هزار ریال افزایش 11‌میلیون و110‌هزار ریال دادوستد کردند. همچنین قیمت هر یورو با 357 ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته به 40‌هزارو177 ریال رسید.

117 هزار  واحد مسکن مهر بدون متقاضی است
احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور مسکن مهر گفت: 117‌هزار واحد مسکن مهر در دیگر مناطق کشور فاقد متقاضی است. به گفته وی، از مجموع 2‌میلیون و215‌هزار واحد مسکن مهر احداث شده درکشور یک‌میلیون و915‌هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد نیز یک‌میلیون و735‌هزار واحد افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

25 درصد کاهش تولید محصولات باغی به دلیل تغییر اقلیم
یحیی ابطالی معاون سازمان حفظ نباتات گفت: با این روند تغییر اقلیم در ایران پیش‌بینی می‌شود تا ‌سال ۲۰۵۰ تولیدات باغی در کشورمان ۲۵‌درصد نسبت به آنچه امروز تولید می‌شود، کاهش یابد. او افزود: امروزه دربسیاری از مناطق کشور باغ‌ها سیمای زمستانی پیدا کرده‌اند و بسیاری از عرصه‌ها از بستر تولید خارج می‌شوند.

43 درصد جهش واردات هند از ایران
شرکت نفتی اسار هند، بزرگترین خریدار نفت ایران درهند در ماه جولای شاهد رشد ٤٣,٢‌درصدی واردات نفت از ایران درمقایسه با ‌سال گذشته بوده است. آمارها نشان می‌دهد که اسار در ماه گذشته، روزانه به‌طور میانگین ١٨٦‌هزار بشکه نفت از ایران وارد کرده است که نسبت به ماه پیش از آن هم ٤,٤‌درصد افزایش نشان می‌دهد.


تعداد بازدید :  274