شماره ۹۳۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حضور هنرمندان در جمع معلولان| هنرمندان سینما و موسیقی کشور دیروز در محل برگزاری اردوی تیم‌های والیبال نشسته مردان و زنان ایران حضور پیدا کردند. سالار عقیلی، حامد بهداد و حسین پاکدل روز شنبه با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در محل برگزاری اردوی تیم‌های والیبال نشسته مردان و زنان حضور یافتند. آنها در این دیدار در جریان روند تمرینات قرار گرفتند و برای تیم‌های اعزامی به پارالمپیک آرزوی موفقیت کردند.
خط‌خورده‌های تیم‌ملی مشخص شدند| دور دوم اردوی تیم‌ملی فوتبال برای دیدار با قطر در مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از روز گذشته آغاز شد. کارلوس کی‌روش که علاقه زیادی پیدا کرده تیمش را در خفا و بدون اعلام‌های رسمی روانه مسابقات کند، در اقدامی عجیب بدون این‌که حرفی بزند، چند بازیکن را از لیست خط زد. رحیم زهیوی، سروش رفیعی، محمد طیبی، رشید مظاهری، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، کمال کامیابی‌نیا و عزت‌الله پورقاز بازیکنانی هستند که از لیست تیم‌ملی فوتبال خط خورده‌اند و در بازی با قطر جایی نخواهند داشت.
ضرب‌وشتم مربی کاراته توسط عضو فدراسیون| رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کاتای تیمی بانوان صبح شنبه در سالن کبکانیان برگزار شد و پس از پایان این رقابت‌ها فرخ‌ناز ارباب عضو شورای راهبردی بانوان فدراسیون کاراته و مربی پیشین تیم‌ملی بعد از  پایان این رقابت‌ها یکی از مربیان تیم دیگر را مورد ضرب و شتم قرار داد. در رقابت‌های انتخابی  انفرادی کاتای بانوان نیز یکی از کاتاروها به کاتاروی دیگری فحاشی کرد تا به این ترتیب حالا جامعه کاراته منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون در مورد خاطیان باشد. تیم‌ملی کاراته بانوان در دو بخش کاتا و کمیته خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که چندی دیگر به میزبانی اتریش برگزار می‌شود آماده می‌کند. نتایج انتخابی تیمی هنوز مشخص نشده است.

 


تعداد بازدید :  250