شماره ۹۳۱ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

رونالدو همچنان مصدوم است| فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال نام کریستیانو رونالدو را در بین نفرات جدید تیمش برای مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2018 قرار نداد. رونالدو که برنده جایزه مرد ‌سال اروپا شد، هنوز شرایط آرمانی خود را به دست نیاورده است و نمی‌تواند تیم‌ملی کشورش را برای دیدار دوستانه برابر جبل الطارق و همچنین دیدار برابر سوییس در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 همراهی کند. او البته در مصاحبه‌ای اعلام کرده به‌زودی برمی‌گردد و برای رئال و تیم‌ملی بازی می‌کند.
پیگرینی به لیگ چین رفت| مانوئل پیگرینی، سرمربی سابق منچسترسیتی هدایت تیم هبی در سوپر لیگ چین را برعهده گرفت. این مربی 62ساله بعد از پایان فصل 16-2015 سمتی نداشت و جای خود را به پپ گواردیولا داد. درنهایت این مربی شیلیایی هدایت تیم هبی در فوتبال چین را برعهده گرفت. در تیم او بازیکنان بزرگی همچون اسکوئل لاوتزی، ژروینیو، استفان امبیا، گائل کاکوتا و ارسن گولوم بازی می‌کنند. پیش از این گفته می‌شد که روبرتو مانچینی گزینه اول این باشگاه برای مربیگری است. هبی بعد از 23 بازی در رده پنجم جدول لیگ چین قرار دارد و با پانزده امتیاز با گوانگجو فاصله دارد که هدایت آن را اسکولاری برعهده دارد.
پرچم‌ فلسطین این‌بار در دست فرانسوی‌ها| هواداران سن‌اتین با در دست داشتن پرچم فلسطین انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان دادند. به نظر می‌رسد که انزجار از صهیونیست‌ها به فوتبال هم کشیده شده است و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینی‌های مظلوم، داد جهانیان را در آورده است. در دیدار سن اتین برابر پیتار گروزالم نماینده رژیم اشغالگر قدس که در لیگ اروپا انجام شد، هواداران تیم فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین انزجار خود را از صهیونیست‌ها نشان دادند. چند روز پیش هم هواداران سلتیک چنین برخوردی با نماینده رژیم اشغالگر قدس داشتند.
دستگیری دبیرکل کمیته المپیک کنیا| خبرگزاری فرانسه در گزارشی از دستگیری دبیرکل کمیته المپیک کنیا توسط نیروهای محلی پلیس در عصر روز جمعه خبر داد. براساس این گزارش دبیرکل المپیک کنیا به دلیل به چالش کشیدن دولت کنیا در بحث رسوایی‌های پیش آمده توسط تیم‌های ورزشی این کشور در ریو دستگیر شده است. منابع محلی اعلام کرده‌اند ماموران پلیس به فرودگاه نایروبی اعزام شدند تا زمان برگشت دبیرکل کنیا از سفر وی را بازداشت کنند.

 


تعداد بازدید :  151