شماره ۳۰۵۸ | ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر:
انتخابات مجامع، هویت مردمی و داوطلبانه هلال‌احمر را تقویت می‌کند

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر در وبینار هم‌افزایی، وحدت رویه و رفع ابهامات اعضا و داوطلبان واجد شرایط شرکت در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد که انتخابات مجامع، هویت مردمی و داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر را بیش از پیش تقویت می‌کند.
به گفته علی درویش‌پور، حوزه داوطلبان به صورت منظم، مستمر و مدون پای کار است و اقدامات بزرگی در زمینه جذب و نگهداشت داوطلبان انجام می‌دهد.

تعیین‌تکلیف انتخابات در شعب تازه‌تاسیس
به گفته صارم رضایی، رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی اجرایی، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوط به ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر به استان‌ها ارسال شده است. شعب تازه‌تاسیس (در صورتی که یک سال از تاسیس آن گذشته باشد)، می‌توانند از طریق شعب نزدیک به خود در انتخابات شرکت کنند.

۱۹۲هزار نفر داوطلب بالای ۳۵ سال
به گفته رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر، یک‌میلیون و ۸۹هزار و ۴۲۸ نفر در سامانه «هلال من» به عنوان اعضای داوطلب بالای ۳۵ سال ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۹۱هزار و ۷۴۳ نفر، افراد واجد شرایط شرکت در ششمین دوره انتخابات مجامع این جمعیت در تیرماه هستند. بنابرنظر وحید سلیمی، این انتخابات اتفاقی بسیار بزرگ در جمعیت هلال‌احمر است که در سرنوشت داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای این نهاد مردمی تاثیرگذار خواهد بود. او در ادامه گفت: «مجامعی که در شهرستان‌ها، استان‌ها و به ویژه در شورای‌عالی تصمیمات بزرگی خواهند گرفت.»


تعداد بازدید :  36