شماره ۲۱۶۹ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش صبح سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ در سواحل مکران آغاز شد. در این رزمایش انواع تاکتیک‌های خلاقانه بومی به منظور ارزیابی مهارت‌های چندگانه تیپ‌های حرفه‌ای نزاجا عملیاتی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ از نمایشگاه و کشفیات و دستاورد‌های پلیس تهران بازدید کرد.

ایسنا- کلانشهر «اراک» با عمر بیش از ۲۰۰ ساله‌اش شهر چندان کهنی محسوب نمی‌شود. در واقع این مراکز حتی قدیمی‌ترین‌شان، کهن نیستند، بلکه به شکل دردناکی کهنه‌شده‌اند و اوضاع وقتی دردناک‌تر و قطعا عجیب‌تر می‌شود که بدانیم مراکز تجاری جوان این شهر نیز در جوانی شکسته و خسته‌اند، مراکزی که هم زوارشان
در رفته و هم اصول ساخت‌وساز و ایمنی را رعایت نکرده‌اند و در مجموع، متأسفانه پلاسکوهای بالقوه‌ای در «اراک» محسوب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان- با توجه به کاهش مبتلایان به کرونا در کشور و با دستور وزیر آموزش‌وپرورش برخی مدارس در نقاط آبی می‌توانند به صورت حضوری فعالیت کنند. بازگشایی مدارس فقط در پایه اول و دوم ابتدایی و حضور حداکثر ١٠دانش‌آموز و به صورت اختیاری است.


تعداد بازدید :  166