شماره ۱۸۹۷ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
روی خط سینما

   اجرای نمایش «زخم مدینه»، که از پنجشنبه نوزدهم دی در مجموعه فرهنگی ایوان شمس روی صحنه رفت، تا چهارشنبه نهم بهمن، مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تمدید شد.
   نوید محمدزاده و هوتن شکیبا از بازیگران موفق سینما و تئاتر ایران در جدیدترین تجربه کارگردانی آتیلا پسیانی ایفای نقش می‌کنند. نمایش «قهوه قجری» قرار است بعد از برگزاری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود. اصغر پیران، روح‌الله حق‌گوی لسان و نوید جهانزاده از دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند.
   مهدی شادی‌زاده از ثبت تک‌درخت به نام عباس کیارستمی و ساخت و نصب مجسمه این کارگردان در زیر تک‌درخت معروف خبر داد.
   دواین جانسون با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Red Notice که قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود، خبر داده است.
   فیلم «پسران بد تا آخر عمر» محصول استودیو سونی به عملکرد چشمگیر خود در باکس آفیس آمریکای شمالی ادامه می‌دهد و تخمین زده می‌شود با فروشی ۷‌میلیون دلاری در روز جمعه بتواند فروش هفته دوم اکران خود را به ۲۵‌میلیون دلار برساند و باز هم در صدر قرار بگیرد.
   جی. مایلز دیل با انتشار توییت جدیدی از آغاز مراحل فیلم‌برداری فیلم اقتباسی و ترسناک Nightmare Alley (کوچه‌ کابوس) به کارگردانی گیرمو دل تورو، که بازیگران سرشناس و محبوبی نظیر بردلی کوپر و کیت بلانشت در آن ایفای نقش می‌کنند، خبر داد.


تعداد بازدید :  347